Beantwoord

Bestelling van verlengen abonnement met nieuwe telefoon


Ik heb om half 10 een nieuwe telefoon besteld en on line betaald ik zou binnen een kwartier mail krijgen voor bezorging maar tot op heden niks gehad Hoe kan dit.
icon

Beste antwoord door Hajar 5 oktober 2016, 09:44

Hi Alexwest,

Welkom terug op ons Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe Samsung S7. 😃 Ik zie dat je inmiddels de e-mail van AMP hebt ontvangen. Je kan op deze pagina de status van je bestelling volgen.

Ik zie trouwens dat je nog geen gebruik maakt van T-Mobile Samen. Met T-Mobile Samen kun je een groep samenstellen van maximaal 6 personen waarmee je onderling gratis kan bellen. Ook kan je een maandelijks cadeau uitkiezen zoals bijvoorbeeld 500MB, €2,50 factuurkorting of T-Mobile Extra punten. Bekijk deze pagina voor meer informatie en maak snel een groep aan via My T-Mobile> T-Mobile Samen.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel en als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag! 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Beste Alexwest,

Heb je hem inmiddels al ontvangen? Anders zou ik even bij je overige postvakje kijken.. 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Alexwest,

Welkom terug op ons Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe Samsung S7. 😃 Ik zie dat je inmiddels de e-mail van AMP hebt ontvangen. Je kan op deze pagina de status van je bestelling volgen.

Ik zie trouwens dat je nog geen gebruik maakt van T-Mobile Samen. Met T-Mobile Samen kun je een groep samenstellen van maximaal 6 personen waarmee je onderling gratis kan bellen. Ook kan je een maandelijks cadeau uitkiezen zoals bijvoorbeeld 500MB, €2,50 factuurkorting of T-Mobile Extra punten. Bekijk deze pagina voor meer informatie en maak snel een groep aan via My T-Mobile> T-Mobile Samen.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel en als ik nog iets kan betekenen dan hoor ik het graag! 🙂

Reageer