Beantwoord

Bestelling volgen

• 29 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 772 Bekeken

Ik heb gisterenmiddag in Leidschendam mijn nieuwe iPhone11 128 gb gesteld. Nu zeiden ze dat ik mijn bestelling kon volgen. Maar als ik naar de pagina ga krijg ik een foutmelding.

Groet Patrick 

icon

Beste antwoord door Hajar 30 oktober 2019, 10:20

Hi @Pdzandvliet 

Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat je je toestel in de shop gaat ophalen. Je ontvangt een bericht van de shop collega’s zodra je toestel leverbaar is. Nog even geduld dus. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Pdzandvliet 

De pagina geeft inderdaad een foutmelding aan ik wedt niet wat er aan de hand is maar in de onderstaande topic vind je de levertijden voor de iPhone 11.

https://community.t-mobile.nl/status-bestelling-en-levertijden-400/info-levertijden-iphone-11-315170

Een Moderator kan kijken voor je wat er aan de hand is.

Is de iPhone11 128 gb rood dus deze zou op voorraad zjjn. Hoeveel dagen duurt het dan gemiddeld?

Groet Patrick 

Reputatie 7
Badge +17

De iPhone 11 rood 128 GB is direct leverbaar dus het zal niet lang duren denk ik.

Indien je morgen ochtend in de gelegenheid bent om even langs het filiaal te gaan zou ik dat zeker doen.

Hopelijk kan een Moderator ook even snel mee kïjkem met je maar die reageren meestal wat later.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Pdzandvliet 

Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat je je toestel in de shop gaat ophalen. Je ontvangt een bericht van de shop collega’s zodra je toestel leverbaar is. Nog even geduld dus. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

@Hajar

Kan je ook zien wanneer dat is, want ik dacht eerlijk gezegd dat die wel binnen 48 uur zou zijn geleverd. Aangezien rood op voorraad is. 

Met vriendelijke groet,

Patrick 

Reputatie 7
Badge +20

Hi Patrick,

Nee, dat kan ik niet inzien. Je zal echt moeten wachten op bericht van de T-Mobile Shop. Ik verwacht dat je snel een bericht ontvangt. 

Reageer