Beantwoord

Bestelling wijzigen

• 18 september 2018
  • 5 reacties
  • 1540 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Ik wil graag mijn bestelling wijzigen ondanks dat ik al bericht van de koerier heb gehad. Ik ben niet zelf thuis op genoemde momenten. Mag ik afhalen in de shop of mag mijn vrouw aannemen? Betreft nieuwe telefoon.
icon

Beste antwoord door Jaimy 19 september 2018, 11:55

Hoi Afers,

Oehh, ik zie dat je een mooi toestel hebt besteld! Die wil je natuurlijk snel in handen krijgen.

Het is wel nodig dat je zelf aanwezig bent, dus mocht het echt niet lukken om er met AMP uit te komen, dan is het inderdaad handig om een andere levering te kiezen. Dit kunnen we niet veranderen in de bestelling zelf, dus je kunt de bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. Als je dan voor afhalen in de T-Shop kiest, dan komt het helemaal goed.

Wil je dat ik de huidige bestelling voor je annuleer? Geef maar een gil en dan maak ik het in orde voor je! ☺
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Afers,

Oehh, ik zie dat je een mooi toestel hebt besteld! Die wil je natuurlijk snel in handen krijgen.

Het is wel nodig dat je zelf aanwezig bent, dus mocht het echt niet lukken om er met AMP uit te komen, dan is het inderdaad handig om een andere levering te kiezen. Dit kunnen we niet veranderen in de bestelling zelf, dus je kunt de bestelling annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen. Als je dan voor afhalen in de T-Shop kiest, dan komt het helemaal goed.

Wil je dat ik de huidige bestelling voor je annuleer? Geef maar een gil en dan maak ik het in orde voor je! ☺
Ik zal proberen of amp de levering in de plaatselijke mobile winkel wil doen. Zoniet dan kom ik bij u terug om te annuleren
Telefoon 1 zal vandaag bezorgd worden. Telefoon 2 heb ik maandag gelijktijdig besteld en zou normaliter volgende dag in huis zijn. Vandaag een week verder en nog telefoon noch geen bericht of status update. Volgens telefonische helpdesk niet op voorraad En zou binnen een week geleverd moeten zijn.......... Wat Kan ik verwachtten? Bovendien misschien wel zo eerlijk naar uw klanten om gelijk in het bestelproces de levertijd eerlijk aan te geven.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Afers.

Ik zie dat je inderdaad nog op voorraad moet wachten. Ik kan je niet exact zeggen wanneer die wordt geleverd, maar zodra het toestel op voorraad is ontvang jij een bericht van AMP. Excuses voor het wachten. Ik begrijp dat je hem zo snel mogelijk in handen wilt hebben.
Sorry hoor maar of je hebt het niet nagekeken of jullie roepen maar wat. Heb van je collega in tussen al antwoord gehoord dat de telefoon niet leverbaar is. Én vervolgens wacht ik tot ik word teruggebeld voor een vervolg........ Beetje teleurstellend dit

Reageer