Beantwoord

Bestelling wijzigen

Reputatie 2
Hallo 🙂

Ik weet niet helemaal of ik hier in het goede subforum zit, maar goed. Ik heb een nieuwe iPhone besteld, en gekozen om mijn telefoon thuis af te laten leveren. Nu is het door omstandigheden ineens zo dat ik de komende paar dagen bijna niet thuis ben, maar echt een nieuwe telefoon nodig heb aangezien mijn huidige iPhone van ellende uit elkaar valt. Is er een mogelijkheid om mijn bestelling te wijzigen en ervoor te kiezen de iPhone af te halen in een T-Mobile Shop?

Met vriendelijke groet,
Fleur
icon

Beste antwoord door David 10 december 2018, 10:41

Hoi Fleur,

Ik heb jouw bestelling er gelijk even bij gezocht en zie dat deze al in het afleverproces van de koerier zit. Als het goed is heb je dus al een afspraak gemaakt of zal dit spoedig gebeuren. We kunnen de order op dit moment niet annuleren, zodat je de bestelling op kunt halen in de winkel. Je kunt via de koerier zelf jouw order wijzigen naar een dag en tijdstip die jou beter schikken óf om de order te annuleren, zodat er een bestelling geplaatst kan worden waarbij je de telefoon ophaalt in de winkel.

Laat je weten of het allemaal gelukt en duidelijk is? Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Fleur,

Ik heb jouw bestelling er gelijk even bij gezocht en zie dat deze al in het afleverproces van de koerier zit. Als het goed is heb je dus al een afspraak gemaakt of zal dit spoedig gebeuren. We kunnen de order op dit moment niet annuleren, zodat je de bestelling op kunt halen in de winkel. Je kunt via de koerier zelf jouw order wijzigen naar een dag en tijdstip die jou beter schikken óf om de order te annuleren, zodat er een bestelling geplaatst kan worden waarbij je de telefoon ophaalt in de winkel.

Laat je weten of het allemaal gelukt en duidelijk is? Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Reageer