Beantwoord

Bestelling word geannuleerd?

• 10 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 1187 Bekeken

Reputatie 2
Goedemorgen,

Op 13-09-2019 een iPhone 11 Pro besteld en kreeg eindelijk bericht dat deze afgelopen dinsdag geleverd kon worden. Helaas door privé omstandigheden was ik niet instaat de telefoon in ontvangst te nemen. Vervolg afspraak gemaakt voor afgelopen woensdag 09-10-2019. Ook toen kon ik helaas de telefoon weer niet in ontvangst kunnen nemen i.v.m. privé omstandigheden. Nu krijg ik van AMP te horen dat mijn bestelling automatisch geannuleerd word en ik een nieuwe bestelling moet plaatsen?

Hierbij mijn bestelling; T-Mobile - Afspraakbevestiging ordernummer 0089640316/41830878

Hoe word er nu gehandeld aangezien het een verlenging van mijn contract betreft... Moet ik nu alles weer opnieuw indienen en krijg ik dan weer te maken met de belachelijk lange levertijd?

Ik hoor het graag,

Met vriendelijke groet,

Robert Heemskerk
icon

Beste antwoord door Evy 14 oktober 2019, 09:24

Goedemorgen Robert,

Oh no! Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat de status is van je bestelling. Het klopt inderdaad dat je bestelling automatisch geannuleerd is door AMP. Dit is een standaard handeling die wordt toegepast op het moment dat je twee keer niet thuis bent. De verlenging van je contract moet je inderdaad opnieuw bestellen op onze website. Ik snap dat dit super balen is voor je dus ik ben direct gaan kijken naar de actuele levertijden van de iPhone 11 Pro 64GB Groen. Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen: op dit moment staat de levertijd op 6 weken. Groen is nogal een populaire kleur dus je zou kunnen overwegen om een andere kleur te kiezen. Een tip vanuit mijn kant: je kan je nieuwe toestel ook laten bezorgen in een van onze T-Mobile shops! Het grote voordeel hiervan is dat je hem kan ophalen wanneer het jou uitkomt. Wil je hem toch liever thuis bezorgd krijgen kun je tot de dag van tevoren je afspraak nog wijzigen bij AMP!

😀

Mocht je verder nog vragen hebben help ik je graag verder.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +8
Goedemorgen Robert,

Oh no! Ik ben gelijk voor je gaan kijken wat de status is van je bestelling. Het klopt inderdaad dat je bestelling automatisch geannuleerd is door AMP. Dit is een standaard handeling die wordt toegepast op het moment dat je twee keer niet thuis bent. De verlenging van je contract moet je inderdaad opnieuw bestellen op onze website. Ik snap dat dit super balen is voor je dus ik ben direct gaan kijken naar de actuele levertijden van de iPhone 11 Pro 64GB Groen. Laat ik maar gelijk met de deur in huis vallen: op dit moment staat de levertijd op 6 weken. Groen is nogal een populaire kleur dus je zou kunnen overwegen om een andere kleur te kiezen. Een tip vanuit mijn kant: je kan je nieuwe toestel ook laten bezorgen in een van onze T-Mobile shops! Het grote voordeel hiervan is dat je hem kan ophalen wanneer het jou uitkomt. Wil je hem toch liever thuis bezorgd krijgen kun je tot de dag van tevoren je afspraak nog wijzigen bij AMP!
😀

Mocht je verder nog vragen hebben help ik je graag verder.

Reageer