Beantwoord

Bestellingsmail niet ontvangen

• 30 mei 2016
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Donderdag 26 mei mijn abonnement verlengd met toestel in t mobile shop. Volgens t mobile is er een e mail verstuurd naar mij. Echter alles bekeken van inbox tot spam. Geen e mail ontvangen. Heeft iemand van t mobile een oplossing?
icon

Beste antwoord door Amy 1 juni 2016, 09:30

Hey Miket,

Leuk dat je bij ons blijft! Wel wat onhandig dat je nog geen e-mail van ons hebt gehad. Ik ben direct in ons systeem gaan kijken en ik zie inderdaad dat je op 26 mei verlengd hebt met een iPhone SE! :D

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je een e-mail van onze bezorgdienst (AMP) om een bezorgafspraak te maken. Zoals het er nu uitziet gaat dat nog ongeveer een weekje duren. De actuele levertijden vind je in dit forumtopic.

Laat je aan ons weten hoe het toestel bevalt zodra hij binnen is? Als je nog vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hallo Miket,

Welkom op het forum!

Wanneer een medewerker straks dit topic oppakt, zullen ze kijken of de bestelling goed verwerkt is. Je zult dus vanzelf iets horen hier ;)

Wanneer je nog andere vragen hebt, let us know!
Reputatie 7
Badge +15
Hey Miket,

Leuk dat je bij ons blijft! Wel wat onhandig dat je nog geen e-mail van ons hebt gehad. Ik ben direct in ons systeem gaan kijken en ik zie inderdaad dat je op 26 mei verlengd hebt met een iPhone SE! :D

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je een e-mail van onze bezorgdienst (AMP) om een bezorgafspraak te maken. Zoals het er nu uitziet gaat dat nog ongeveer een weekje duren. De actuele levertijden vind je in dit forumtopic.

Laat je aan ons weten hoe het toestel bevalt zodra hij binnen is? Als je nog vragen hebt, let us know!

Reageer