Beantwoord

Betaald geen bevestiging

• 6 mei 2017
  • 3 reacties
  • 584 Bekeken

Heb vandaag een abonnement verlengt.
Thuiskopie heffing via ideal betaald.
Er zou binnen 15 minuten een mail komen voor de aflever datum of dergelijk te kiezen.
Heb helaas niks binnen gehad. Ook niet in de spam 😊
Is er ergens iets mis gegaan?
icon

Beste antwoord door Hajar 7 mei 2017, 10:11

Hi Boeliie,

Ik zie dat je een heel gaaf toestel hebt uitgekozen. Ik begrijp wel dat je hem zo snel mogelijk in handen wilt hebben! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je toestel nog niet op voorraad is. Zodra jouw toestel op voorraad is, ontvang je een e-mail van AMP en dan kun je een bezorgafspraak maken. Nog even geduld dus.

Ik wens je alvast veel plezier met je Samsung S8 en als je nog vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Boeliie,

Ik zie dat je een heel gaaf toestel hebt uitgekozen. Ik begrijp wel dat je hem zo snel mogelijk in handen wilt hebben! Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je toestel nog niet op voorraad is. Zodra jouw toestel op voorraad is, ontvang je een e-mail van AMP en dan kun je een bezorgafspraak maken. Nog even geduld dus.

Ik wens je alvast veel plezier met je Samsung S8 en als je nog vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Oke. Beetje jammer dat de levertijden wel op voorraad staan.
ik wacht af en hopelijk niet te lang😉
Reputatie 7
Badge +20
Hey Boeliie,

Zo te zien is het toestel de ochtend na jouw bericht in het afleverproces bij de koerier beland! Deze komt dus zeer spoedig jouw kant op! 😃 Uiteindelijk gelukkig best snel gegaan! Wanneer heb je een afspraak met de koerier?

Alvast heel veel plezier met jouw nieuwe telefoon!

Reageer