Beantwoord

Betaalverzoek is niet valide.

• 28 april 2017
  • 1 reactie
  • 763 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo. Ik heb net telefonisch een nieuw toestel besteld. Bij het online betalen stond er nadat ik 114 euro heb betaald: betaalverzoek is niet valide. Neem contact op met salesdesk. Het geld is al wel van mijn rekening gehaald. Wat houdt dit precies in?

Groetjes, Hannah Ubro
icon

Beste antwoord door Muberra 2 mei 2017, 13:27

Hi Hannah,

Gefeliciteerd met jouw nieuwe iPhone 7! :D

Ik zie dat je het toestel inmiddels al hebt ontvangen! Als het goed is heb je het toestel al via iDeal betaald. Normaal gesproken heb je 12 uur de tijd om de betaling via iDeal te voldoen. Heb je de betaling na 12 uur nog niet voldaan dan wordt de betaling automatisch omgezet naar een rembourse betaling. Dit betekent dat je het bedrag aan de deur kan betalen wanneer de koerier langs komt. Dan weet je dat voor de volgende keer.

Heb je vragen, stel ze dan gerust. Geniet in elk geval van jouw sexy iPhone! 😉
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 4
Hi Hannah,

Gefeliciteerd met jouw nieuwe iPhone 7! :D

Ik zie dat je het toestel inmiddels al hebt ontvangen! Als het goed is heb je het toestel al via iDeal betaald. Normaal gesproken heb je 12 uur de tijd om de betaling via iDeal te voldoen. Heb je de betaling na 12 uur nog niet voldaan dan wordt de betaling automatisch omgezet naar een rembourse betaling. Dit betekent dat je het bedrag aan de deur kan betalen wanneer de koerier langs komt. Dan weet je dat voor de volgende keer.

Heb je vragen, stel ze dan gerust. Geniet in elk geval van jouw sexy iPhone! 😉