Beantwoord

Betaalwijze bestelling

• 18 december 2017
  • 1 reactie
  • 244 Bekeken

İk heb mijn bestelling geplaata, maar ik moest een betaalwijze kiezen. Als ik daar op klik krijg ik te zien dat de leverancier een mail heeft gestuurd met de betaalwijze. Dit heb ik niet ontvangen wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door David 18 december 2017, 15:22

Hoi BArisalayvaz19,

Tof dat je verlengd hebt, altijd leuk om te lezen! 😃

Wanneer je de bevestiging via de mail hebt ontvangen, kun je via de link in de mail tot 12 uur via iDeal betalen. Na deze 12 uur kun je de link niet meer gebruiken en moet je de eenmalige kosten betalen bij de koerier, met pin of cash. De bevestiging is al op 15 december verstuurd naar jouw Hotmailadres. Aangezien het ondertussen al de 18e is, is het niet meer mogelijk om via iDeal te betalen. De order ligt nu ook al bij de koerier, dus je kunt dus aan de deur bij hem betalen. Alvast veel plezier met jouw nieuwe telefoon!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi BArisalayvaz19,

Tof dat je verlengd hebt, altijd leuk om te lezen! 😃

Wanneer je de bevestiging via de mail hebt ontvangen, kun je via de link in de mail tot 12 uur via iDeal betalen. Na deze 12 uur kun je de link niet meer gebruiken en moet je de eenmalige kosten betalen bij de koerier, met pin of cash. De bevestiging is al op 15 december verstuurd naar jouw Hotmailadres. Aangezien het ondertussen al de 18e is, is het niet meer mogelijk om via iDeal te betalen. De order ligt nu ook al bij de koerier, dus je kunt dus aan de deur bij hem betalen. Alvast veel plezier met jouw nieuwe telefoon!

Reageer