Beantwoord

Betalen via iDeal lukt niet

  • 29 december 2017
  • 1 reactie
  • 463 Bekeken

Hoe kan ik betalen = alles weigert. Storing?
icon

Beste antwoord door David 2 januari 2018, 10:48

Hoi Misketier,



Er was bij ons geen storing bekend met het betalen via iDeal. Probeerde je iets te betalen via My T-Mobile? In ons systeem zie ik namelijk niets terug dat nog betaald moet worden. De laatste factuur is netjes op 15 december betaald en nu heb je niets meer openstaan qua facturen. Als je aan kunt geven wat je wilt betalen, dan is het voor ons ook gemakkelijker om mee te kijken en na te gaan waar het precies fout gaat. We horen graag van je of het ondertussen al opgelost is! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Misketier,

Er was bij ons geen storing bekend met het betalen via iDeal. Probeerde je iets te betalen via My T-Mobile? In ons systeem zie ik namelijk niets terug dat nog betaald moet worden. De laatste factuur is netjes op 15 december betaald en nu heb je niets meer openstaan qua facturen. Als je aan kunt geven wat je wilt betalen, dan is het voor ons ook gemakkelijker om mee te kijken en na te gaan waar het precies fout gaat. We horen graag van je of het ondertussen al opgelost is! 🙂

Reageer