Beantwoord

betaling 6s binnen 2 WERKdagen

• 2 oktober 2015
  • 15 reacties
  • 390 Bekeken

Beste,
op 29 sep kreeg ik een mail van tmobile waarin stond nadat ik de 6s had besteld dat ik binnen twee werkdagen een betaallink zou krijgen.
3 werkdagen later nog steeds niks.
Wat moet ik nu doen, telefonisch weten ze niks en in de winkel ook niet.

icon

Beste antwoord door Rosan 3 oktober 2015, 22:11

Echt elk jaar bij de nieuwe iPhone zie je als deze vragen langs komen en ook zie je dat mensen elkaar een beetje gek maken en opjutten :S
En eigenlijk bijna altijd gaat alles goed 🆒
Ok er gaat heus wel eens wat mis maar ook dan doet T mobile zijn uiterste best om alles weer op zijn pootjes terecht te laten komen.

Mocht er wat mis gaan meld dat gerust op het forum er zijn er hier altijd mensen die meedenken en eigenlijk bijna altijd wel moderators die met 24/48 uur reageren en proberen tot een oplossing te komen. (Alleen bij drukte is dat niet haalbaar maar echt ze doen hun best)
Bekijk origineel

15 reacties

Bij mij idem, echter, op deze link is mijn info wel bekend: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus
Er zijn al diverse topics over dit probleem, als het goed is staat bij my t-mobile onder abonnement je huidige maar ook je nieuwe abonnement vermeld, tevens heb ik inmiddels wel een sms gehad waar niets anders instaat als de mail die je gehad hebt, verder is ook mijn bestel informatie geüpdate. na diverse keren contact te hebben gehad met t-mobile blijkt dat niemand die tussen dinsdag en donderdag 12:00 een pre order heeft gedaan deze mail heeft ontvangen. nasturen kan ivm. technische redenen niet. Het is dus gewoon even afwachten.
Reputatie 1
Klopt wat Marten zegt. Ter aanvulling heb ik dit nog gekregen: Ik snap dat je hier op aan het wachten bent. Echter komt dit mailtje nog jouw kant op. Wanneer deze komt kan ik niet met zekerheid zeggen. Maar je krijgt hier nog alle informatie over! Je bestelling is in ieder geval goed aangekomen en we doen ons best dit zo soepel mogelijk te laten verlopen!
Oke mooi om te horen 😃
Reputatie 2
Betaal link? Je kon bij de koerier betalen bij aflevering is mij verteld.
Reputatie 1

Wij hebben afgelopen dinsdag al besteld en kregen toen deze mail:

Informatie over jouw bestelling
Binnen twee werkdagen ontvang je een bevestigingsmail waarin staat dat jouw order verwerkt is. In deze bevestigingsmail vind je ook de link waarmee je de eenmalige betaling voor je nieuwe iPhone kunt voldoen. Daarna ontvang je een SMS met je ordernummer.

Echter, tot op heden geen mailtje gekregen en ze zeiden dat deze later komt. 😃
Reputatie 2

Wij hebben afgelopen dinsdag al besteld en kregen toen deze mail:

Informatie over jouw bestelling
Binnen twee werkdagen ontvang je een bevestigingsmail waarin staat dat jouw order verwerkt is. In deze bevestigingsmail vind je ook de link waarmee je de eenmalige betaling voor je nieuwe iPhone kunt voldoen. Daarna ontvang je een SMS met je ordernummer.

Echter, tot op heden geen mailtje gekregen en ze zeiden dat deze later komt. :D

Ik heb een sms gekregen met de volgende inhoud:

Beste klant, bedankt voor je bestelling van de iPhone 6S! Je kunt de levertijd verder volgens via ons forum; ga naar......... voor de iPhone 6S en naar ...... voor de iPhone 6S plus. Jouw ordernummer is .... Groeten, T-Mobile.

Deze sms kreeg ik vrijwel direct na het bestellen dinsdag. En in de mail staat heel wat anders, echter ging de bij eerste keer bestellen na bevestiging de site naar het inlogscherm waarop ik gebeld heb met de klantenservice. Bij de klantenservice vertelden ze mij dat ik kon betalen bij de koerier met mijn pinpas.
Sms met order nr heb ik op dag 3 gekregen (mail niet)
Ik zie inderdaad onder mijn huidige contract het nieuwe contract staan. Alleen het grappige is dat mijn huidige contract op 15 oktober 2015 afloopt en het nieuwe op 29 januari 2016 in gaat......
Dat zou ik niet accepteren
Badge +13
Ook de datum van het nieuwe abonnement past zich aan aan de juiste datum zodra met het toestel binnen heb.
Dat is een normaal verschijnsel en is bij alle verlengingen waarbij een toestel geleverd word.
Dus wees gerust zodra je het toestel binen heb zul je zien dat ook die datum weer terug naar voren schuift en aansluit op de datum van je contract.
Tenzij je abonnement nu al verlopen is dan past de datum zich aan aan de datum dat je je toestel in handen heb.
Bedankt voor je reactie rosan
Idd, bedankt Rosan. We wachten het af.
Badge +13
Echt elk jaar bij de nieuwe iPhone zie je als deze vragen langs komen en ook zie je dat mensen elkaar een beetje gek maken en opjutten :S
En eigenlijk bijna altijd gaat alles goed 🆒
Ok er gaat heus wel eens wat mis maar ook dan doet T mobile zijn uiterste best om alles weer op zijn pootjes terecht te laten komen.

Mocht er wat mis gaan meld dat gerust op het forum er zijn er hier altijd mensen die meedenken en eigenlijk bijna altijd wel moderators die met 24/48 uur reageren en proberen tot een oplossing te komen. (Alleen bij drukte is dat niet haalbaar maar echt ze doen hun best)
Reputatie 7
Badge +20
@Rosan,

Dankjewel voor je compliment! We doen inderdaad ons best!

@ iedereen:

Jullie kunnen meer informatie vinden in dit topic.

Reageer