Beantwoord

Betaling ideal toestel

  • 10 november 2016
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

ik kreeg een mail om de thuiskopieheffing te betalen voor mijn nieuwe abonnement, ik klikte de link weg en nu kan ik niet meer de betaling afronden
icon

Beste antwoord door Hajar 11 november 2016, 10:43

Hi bennyhogervorst,

Ik zie dat je gister een collega hebt gesproken hierover. De link is verlopen, omdat je binnen 12 uur een betaalmethode moet kiezen. Je kan straks je betaling aan de deur voldoen. Heb je nu meer duidelijkheid? Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Hoi Benny,

Kun je de link uit de mail niet opnieuw openen. Zo nee, is het dan misschien een mogelijkheid om je bestelling opnieuw te plaatsen? Ik denk namelijk niet dat je bestelling wordt afgerond zodra je nog niet betaald hebt.

Groetjes,

Ralph
Reputatie 7
Badge +20
Hi bennyhogervorst,

Ik zie dat je gister een collega hebt gesproken hierover. De link is verlopen, omdat je binnen 12 uur een betaalmethode moet kiezen. Je kan straks je betaling aan de deur voldoen. Heb je nu meer duidelijkheid? Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten.

Reageer