Beantwoord

"Betalingsverzoek niet valide, neem contact op met salesdesk"

  • 12 november 2016
  • 1 reactie
  • 215 Bekeken

Goedendag,
Ik heb van jullie een email ontvangen waarin ik mijn bestelling trachtte te gaan betalen door te klikken op een door jullie meegezonden klikbutton. Toen ik hierop klikte kreeg ik echter deze melding te lezen, "Betalingsverzoek niet valide, neem contact op met salesdesk". Dat is dus de reden van dit bericht. Graag ontvang ik een reactie van jullie met hierin een antwoord op wat de gang van zaken nu is.

Groet, Jurrian
icon

Beste antwoord door David 14 november 2016, 13:03

Hey Jurrian,

Welkom terug op het forum!

Je moet dit betalingsverzoek binnen 12 uur voldoen, daarna wordt de betaalwijze omgezet naar betaling onder rembours. Je kunt de betaling dan direct voldoen bij de koerier zodra jouw bestelling geleverd wordt.

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, laat het dan gerust weten! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Jurrian,

Welkom terug op het forum!

Je moet dit betalingsverzoek binnen 12 uur voldoen, daarna wordt de betaalwijze omgezet naar betaling onder rembours. Je kunt de betaling dan direct voldoen bij de koerier zodra jouw bestelling geleverd wordt.

Mocht je hier nog meer vragen over hebben, laat het dan gerust weten! 🙂

Reageer