Beantwoord

Bevestiging mail

  • 4 juni 2019
  • 1 reactie
  • 488 Bekeken

Ik heb mijn abbonoment verlengt met een nieuwe telefoon. Ik zou een bevestigingsmail krijgen binnen 10 minuten maar heb nog niks gekregen, wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Jaimy 4 juni 2019, 14:58

Hoi,

Wat tof dat je een nieuw toestel hebt besteld!

Ik heb meteen gekeken wat er misgaat en zie inderdaad dat de order blijft hangen. Ik heb dit daarom meteen doorgezet naar mijn collega's. Zij gaan dit snel oppakken en dan is het zo spoedig mogelijk opgelost, geen zorgen dus.

Mocht ik je in de tussentijd nog ergens anders mee kunnen helpen, laat het me dan ook gerust even weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi,

Wat tof dat je een nieuw toestel hebt besteld!

Ik heb meteen gekeken wat er misgaat en zie inderdaad dat de order blijft hangen. Ik heb dit daarom meteen doorgezet naar mijn collega's. Zij gaan dit snel oppakken en dan is het zo spoedig mogelijk opgelost, geen zorgen dus.

Mocht ik je in de tussentijd nog ergens anders mee kunnen helpen, laat het me dan ook gerust even weten!

Reageer