Beantwoord

Bevestiging van iPhone 12 nog niet in mail

• 5 januari 2021
  • 8 reacties
  • 293 Bekeken

Dag,

Zojuist een iPhone 12 besteld via de mytmobile app, ik kan namelijk verlengen. Helaas beloven jullie dat ik binnen 10 minuten een bevestiging krijg, dit kunnen jullie niet waarmaken. Na een uur nog steeds niets ontvangen. Geen bevestiging. 

Ik hoor graag zsm van jullie. Bvd.

icon

Beste antwoord door Hajar 6 januari 2021, 10:53

Hi @Lottekrijger 

Ik zie dat je inmiddels een bevestigingsmail hebt ontvangen en dat je een bezorgafspraak kan maken. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel! 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Lottekrijger Alvast gefeliciteerd met je keuze. Ga je geen spijt van krijgen.😂👍🏻 
Soms duurt het iets langer voor dat de mail binnen komt, of hij zit in je spambox?

Wacht het nog even af en als je de mail vanmiddag nog niet hebt ontvangen trek dan nog even aan de bel dan kijken de moderators of je bestelling wel goed is doorgekomen.

Weet je zo voldoende?

Komt de mail alsnog binnen lezen wij het ook graag,

Ik heb het zelfde al om kwart voor 11 besteld nog geen bevesteging..

Reputatie 7
Badge +20

Hi,

Ik heb jullie bestellingen erbij gepakt en die worden nog verwerkt. Zodra dat is gebeurd dan ontvang je een bevestigingsmail. Controleer voor de zekerheid ook je spambox straks! 

Ik wens jullie alvast veel plezier met jullie nieuwe toestellen!

Goedemorgen @Lottekrijger Alvast gefeliciteerd met je keuze. Ga je geen spijt van krijgen.😂👍🏻 
Soms duurt het iets langer voor dat de mail binnen komt, of hij zit in je spambox?

Wacht het nog even af en als je de mail vanmiddag nog niet hebt ontvangen trek dan nog even aan de bel dan kijken de moderators of je bestelling wel goed is doorgekomen.

Weet je zo voldoende?

Komt de mail alsnog binnen lezen wij het ook graag,

Dag CrisTien,

De dag is inmiddels bijna voorbij, echter heb ik nog steeds niets van jullie ontvangen. Ik heb een telefoon besteld die ‘direct leverbaar’ is, maar op deze manier heb ik deze telefoon zeker niet direct binnen… echt heel erg vreemd. Ben dit niet gewend van jullie:(. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi,

Ik heb jullie bestellingen erbij gepakt en die worden nog verwerkt. Zodra dat is gebeurd dan ontvang je een bevestigingsmail. Controleer voor de zekerheid ook je spambox straks! 

Ik wens jullie alvast veel plezier met jullie nieuwe toestellen!

@Lottekrijger  heb je dit gelezen? En welke 12 heb je besteld Voorraad iPhone 12 klik ◀️

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Lottekrijger 

Ik zie dat je inmiddels een bevestigingsmail hebt ontvangen en dat je een bezorgafspraak kan maken. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel! 

Thanks voor je reactie. 
gisteravond had ik de bevestiging binnen. Er moet mij echter toch nog iets van het hart. Ik heb expliciet de iPhone in het zwart besteld omdat deze direct leverbaar zou zijn (mijn huidige telefoon is stuk, dus er is anders dan normaal een beetje haast bij geboden). Nu wil ik vanochtend een afspraak maken en is de eerste mogelijkheid 15 januari. Terwijl bij de blauwe variant Pro bijvoorbeeld 1-2 weken levertijd stond. Dan had ik dus net zo goed die kunnen bestellen. Ik snap gewoon oprecht niet waar jullie mee bezig zijn. Mijn vriend bestelde maandagavond om 20:00u een telefoon bij KPN en heeft hem gister om 11:00u al ontvangen. Ik snap dat we in een andere tijd leven, maar dit is echt absurd. We leven toch niet meer in 2000 zou je denken. Het is druk dat snap ik, maar zeer bijzonder dat het KPN en andere concurrenten dan wel lukt. Het zal natuurlijk allemaal wel weer aan AMP liggen, maar zet t dan niet op de website of zoek een levercompany die niet meer in de prehistorie leven. Ben inmiddels al meer dan 10 jaar klant bij jullie (ook niets aan te merken qua voordeel btw), dus overstappen wil ik niet graag, maar zit er sterk aan te denken om een andere oplossing te zoeken. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Lottekrijger 

Ik begrijp dat je je toestel zo snel mogelijk wilt hebben, maar door de lockdown is het bij AMP ook drukker geworden waardoor de bestellingen ook later worden bezorgd. Ik had je toestel graag vandaag nog willen geven, maar wij zijn hierin ook afhankelijk van de bezorgservice. 

Ik hoop in ieder geval je hem snel ontvangt!

Reageer