Bevestigingsmail
Beste Tmobile,
Zojuist 2 uur geleden mijn contract verlengt en een bestelling gedaan. Hier Zou ik binnen 10 minuten een bevestiging van krijgen met daar in een mogelijkheid voor een afspraak.
Tot nu toe nog steeds geen mail van gehad
Kunnen Jullie kijken of de bestelling wel is goed gegaan?
Met vriendelijke groet,
Nilanthe
Zojuist 2 uur geleden mijn contract verlengt en een bestelling gedaan. Hier Zou ik binnen 10 minuten een bevestiging van krijgen met daar in een mogelijkheid voor een afspraak.
Tot nu toe nog steeds geen mail van gehad
Kunnen Jullie kijken of de bestelling wel is goed gegaan?
Met vriendelijke groet,
Nilanthe
Geen reactie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
of
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.