Beantwoord

Bezorg mail van amp niet gehad?

• 21 mei 2020
  • 6 reacties
  • 267 Bekeken

Goededag,

ik heb gisteren een iphone SE2020 besteld en bevestigd gekregen op de mail. Maar nog steeds geen bezorg mail gehad om een bezorging in te plannen van AMP?

icon

Beste antwoord door CrisTien 21 mei 2020, 11:35

Hallo @MarkZw  Welkom in de community van TM.

Spannend zo’n nieuwe mooie Telefoon.

Ook in je spambox gekeken of de mail daar terecht is gekomen? Was de telefoon wel op voorraad?

De mail komt vast wel snel, Heb je morgenochtend nog niets ontvangen laat het dan even weten

Ik wens je in ieder geval veel plezier met je nieuwe toestel.

Groetjes.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @MarkZw  Welkom in de community van TM.

Spannend zo’n nieuwe mooie Telefoon.

Ook in je spambox gekeken of de mail daar terecht is gekomen? Was de telefoon wel op voorraad?

De mail komt vast wel snel, Heb je morgenochtend nog niets ontvangen laat het dan even weten

Ik wens je in ieder geval veel plezier met je nieuwe toestel.

Groetjes.

Goedemorgen, ik heb nog steeds geen bezorgmail gehad😊 ook niet in de Spam

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @MarkZw Was de Telefoon dan wel op voorraad?

Welke uitvoering heb je besteld? Kleur enz.?

De levertijden kan je Hier bekijken! Tevens staat daarmeer informatie over de levering .

Groetjes

Zover ik weet wel op voorraad ja. Iphone se2020 64GB wit

Reputatie 7
Badge +20

@MarkZw  Levertijd 2 weken vanaf 13 mei. Staat in onderwerp dus dat is pas rond 30 mei.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

Krijg nu bericht, niet op voorraad. Dus even wachten

Reageer