Beantwoord

Bezorgen bestelling AMP

  • 28 december 2015
  • 2 reacties
  • 566 Bekeken

ik heb een bestelling gedaan meteen telefoon erbij, nu is het zo dat ik een email moet hebben in mijn inbox. ik kan helaas niet meer in mijn mail en dus ook geen bezorg afspraak maken. wat moet ik doen?

mvg jordi
icon

Beste antwoord door Amy 29 december 2015, 10:56

Hey Jordi,

Ik zie inderdaad dat je hebt verlengd. Leuk dat je weer voor ons hebt gekozen! 🙂 Wel onhandig dat je niet in je inbox kunt! Ben je het wachtwoord vergeten? :S

Wij kunnen uiteraard ook en bezorgafspraak voor je inplannen! Je kunt de bestelling gratis geleverd krijgen van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 – 18.00 uur. Het is ook mogelijk om een specifiek tijdvak te kiezen. Je kunt deze, en de kosten hiervan, vinden op deze pagina. Zou jij aan kunnen geven wanneer het jou goed uitkomt? Dan kunnen wij een afspraak voor je inplannen. Je kunt hiervoor inderdaad ook contact opnemen met de klantenservice via het nummer dat Dave670 hierboven benoemt. Het kan namelijk gebeuren dat de tijd die jij noemt niet meer kunt en telefonisch kun je direct een nieuw moment kiezen!

Ik zie je reactie tegemoet! Je kunt je e-mailadres bij ons trouwens eenvoudig wijzigen via My T-Mobile. 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +12
Welkom op het forum Jordi! :)

Ik wil je aanraden om even telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van T-Mobile. Dit kan op telefoonnummer 06 2400 1200. T-Mobile zorgt er dan voor dat je de e-mail nogmaals ontvangt.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jordi,

Ik zie inderdaad dat je hebt verlengd. Leuk dat je weer voor ons hebt gekozen! 🙂 Wel onhandig dat je niet in je inbox kunt! Ben je het wachtwoord vergeten? :S

Wij kunnen uiteraard ook en bezorgafspraak voor je inplannen! Je kunt de bestelling gratis geleverd krijgen van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 – 18.00 uur. Het is ook mogelijk om een specifiek tijdvak te kiezen. Je kunt deze, en de kosten hiervan, vinden op deze pagina. Zou jij aan kunnen geven wanneer het jou goed uitkomt? Dan kunnen wij een afspraak voor je inplannen. Je kunt hiervoor inderdaad ook contact opnemen met de klantenservice via het nummer dat Dave670 hierboven benoemt. Het kan namelijk gebeuren dat de tijd die jij noemt niet meer kunt en telefonisch kun je direct een nieuw moment kiezen!

Ik zie je reactie tegemoet! Je kunt je e-mailadres bij ons trouwens eenvoudig wijzigen via My T-Mobile. 🙂

Reageer