Beantwoord

Bezorging nieuwe telefoon op naam moeder

• 24 juli 2020
  • 1 reactie
  • 723 Bekeken

Hallo! 

Ik heb pas een nieuw abonnement aangevraagd bij T-Mobile en morgen wordt mijn telefoon bezorgt! Mijn abonnement staat op mijn moeders naam en identiteitsbewijs maar de bankrekening die ik in heb gevuld bij het aanvragen staat op mijn naam. Als mijn moeder morgen de bestelling aanneemt en met mijn pas/bankrekening €0,01 cent overmaakt kan dat dan gewoon? Zo niet is er dan een manier dat ik nog snel voor de bezorging de bankrekening kan wijzigen op haar naam? Ik kan zelf niet inloggen bij T-Mobile omdat ik nog geen account aan kan maken aangezien ik nog geen nieuw telefoonnummer heb. 

Groetjes Noah. 

icon

Beste antwoord door David 25 juli 2020, 10:59

Hi @noahendricus,

Ik zie dat mijn collega Bram je ondertussen via Twitter heeft geholpen: 

Hi Noah, is de bezorger al geweest? De bezorging zou soepel moeten verlopen als je moeder aanwezig is met het correcte identiteitsbewijs en een bankpas van de rekening die is opgegeven, dat zou verder qua tenaamstelling geen probleem moeten zijn! Groetjes, ^Bram

Mochten we nog ergens anders bij kunnen helpen, let us know. Voor nu een goed weekend en veel plezier met je nieuwe telefoon! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hi @noahendricus,

Ik zie dat mijn collega Bram je ondertussen via Twitter heeft geholpen: 

Hi Noah, is de bezorger al geweest? De bezorging zou soepel moeten verlopen als je moeder aanwezig is met het correcte identiteitsbewijs en een bankpas van de rekening die is opgegeven, dat zou verder qua tenaamstelling geen probleem moeten zijn! Groetjes, ^Bram

Mochten we nog ergens anders bij kunnen helpen, let us know. Voor nu een goed weekend en veel plezier met je nieuwe telefoon! 

Reageer