Beantwoord

Bezorging t-mobile pakket

Reputatie 2
Beste heer, mevrouw, Ik heb een tijd geleden bij T-Mobile een nieuw abonnement afgesloten. Het modem zou naar mij verzonden worden. Nu kreeg ik vandaag, tot mijn verbazing, een bericht in mijn postnl app dat mijn pakket is bezorgd? Ik was niet thuis, dus het is niet bij mij bezorgd. Daarnaast is het een pakket waar je een handtekening vereist is. In de app staat een handtekening, maar die is niet van mij.

Ik vind het echt niet kunnen dat er een pakket bezorgd word bij iemand anders waar ik geen toestemming voor heb gegeven. Daarnaast vind ik het niet kunnen dat er een handtekening gezet word voor ontvangst met mijn adres als bezorgadres terwijl ik niet thuis was en niet mijn handtekening is.

Ik heb nu geen modem!

Met vriendelijke groet, Amar
icon

Beste antwoord door drs Chris 22 augustus 2018, 21:00

Dat is dus een fout van Post-NL. Het is inderdaad wel zo dat bij een fout van Post-NL de verzender, dat is hier dus T-Mobile, de klacht moet indienen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Dat is dus een fout van Post-NL. Het is inderdaad wel zo dat bij een fout van Post-NL de verzender, dat is hier dus T-Mobile, de klacht moet indienen.
Reputatie 7
Badge +17
Geen fijn begin @vraag89 #Amar

TMobile moet je helpen met het modem maar de bezorger van PostNL is verantwoordelijk voor deze blunder.
PostNL is op ook Twitter actief en ze reageren meestal wel snel @PostNL
is het pakje niet bij de buren? Of hebben ze het in de tuin/kliko gedumpt?
Hopelijk wordt dit snel voor je opgelost.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Amar,

Dat is inderdaad wel een pijnlijke fout! :S Drs Chris en CrisTien hebben het hierboven al aangegeven, maar in dit geval is PostNL degene die het pakket heeft afgeleverd en met wie je contact op moet nemen. Hier vind je hun contactpagina. Ik hoop van harte dat zij dit spoedig voor je uitzoeken en oplossen!

Reageer