Beantwoord

Bezorging tweemaal verkeerd.

• 22 juli 2017
  • 5 reacties
  • 470 Bekeken

Twee weken verlengde ik mijn contract en bestelde een iphone 7, gekozen voor bezorging. Na 1 week een afspraak ingepland maar de bezorger had geen pakket voor mij, gebeld naar Tmobile hun gaven aan dat de fout bij Apm ligt en Apm gebeld en hun gaven weer aan dat de communicatie met Tmobile over de voorraad verkeerd is gegaan. T-Mobile kon raar genoeg niet zelf met Apm communiceren om dit snel op te lossen. Wederom 1 week voorbij en er kan een nieuwe afspraak worden ingepland want de iphone is op voorraad.

Zaterdag aan de deur betaalde ik de extra kosten en tekende maar toen de bezorger de pakket opende zat er een Sony 8 in. Gelukkig gaf hij aan dat het de fout is van T-mobile en ze het dezelfde dag nog oplossen. Na een telefoongesprek met Tmobile bleek dit niet waar te zijn, erger nog ik mag het zelf oplossen.. en er is geen mogelijkheid om dit bij de winkel te regelen aldus de medewerker.

Ik heb per mail een retourlabel ontvangen waarbij ook aangegeven wordt T-Mobile niet aansprakelijk te zijn in geval van een vermissing. Ik wil geen risico nemen en op deze manier een pakketje via de post sturen maar bij de winkel afleveren.

Nogmaals ik vind dit geen service en wil een andere optie voor het ''inleveren of evt ruilen van de telefoon''.
icon

Beste antwoord door David 22 juli 2017, 16:13

Hey Mvanleeuwen,

Dat is allemaal wel heel erg slordig en onfortuinlijk, sorry voor deze gang van zaken!

In ons systeem zie ik dat mijn collega een retourprocedure voor je heeft opgestart. We kunnen het natuurlijk niet verder regelen zonder het te retourneren toestel terug te krijgen. Het is in dit geval dan ook wel noodzakelijk dat de verkeerde bestelling retour wordt gestuurd. Daarna gaan we zo snel mogelijk weer aan de slag om dit allemaal recht te zetten!

Als er iets is waar wij je hier op het forum bij kunnen assisteren, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Mvanleeuwen,

Dat is allemaal wel heel erg slordig en onfortuinlijk, sorry voor deze gang van zaken!

In ons systeem zie ik dat mijn collega een retourprocedure voor je heeft opgestart. We kunnen het natuurlijk niet verder regelen zonder het te retourneren toestel terug te krijgen. Het is in dit geval dan ook wel noodzakelijk dat de verkeerde bestelling retour wordt gestuurd. Daarna gaan we zo snel mogelijk weer aan de slag om dit allemaal recht te zetten!

Als er iets is waar wij je hier op het forum bij kunnen assisteren, dan horen we dat graag van je!
Bedankt voor je reactie.
Er wordt niet echt ingegaan op mijn bezwaar, een telefoon retour sturen. Ik wens deze om te ruilen/ af te geven in een t-mobile winkel. Ook kan APM de juiste telefoon afleveren en ik de telefoon inleveren.

Nogmaals dit is mijn fout niet, dus zou graag een goede oplossing willen.
Mvg,
M.
Reputatie 4
Hoi Mvanleeuwen,

Begrijpelijk dat je een goede oplossing wilt!

De snelste manier om dit te regelen is door de retourprocedure te volgen. Zodra wij het toestel hebben ontvangen, kan er weer een nieuwe bestelling worden geplaatst met de juiste telefoon dit keer. Dan kunnen wij ervoor zorgen dat het nieuwe toestel zo snel mogelijk wordt geleverd. Ik kan begrijpen dat je liever op een ander antwoord had gehoopt, maar dit is de snelste manier om het te regelen. Ik hoop ook dat je verder wilt gaan met de retourprocedure. Nogmaals sorry voor de fout die is gemaakt, maar op deze manier kunnen wij het voor je oplossen! Mocht je trouwens kosten maken bij het terugsturen, dan kunnen wij dat voor je vergoeden, dat is geen probleem!

Ik wens je veel succes en als er iets is wat wij kunnen doen, laat het dan weten. 🙂
Ja, laatste vraag.. is er geen afleverpunt? Ik vind het een beetje onverantwoord om een telefoon op te sturen met een retourlabel. Ik zal geen nieuwe bestelling meer plaatsen via deze weg.
Reputatie 7
Badge +20
Hi mvanleeuwen,

Het is niet mogelijk via een andere weg. Je moet echt de retourprocedure volgen. Zodra wij het toestel hebben ontvangen, kun je een nieuwe bestelling doen in de T-Mobile Shop. Je kan dan het toestel zelf ophalen en dan kun je zelf controleren wat je meeneemt naar huis.

Nogmaals excuses voor hoe het is gelopen!

Reageer