Zaterdag aan de deur betaalde ik de extra kosten en tekende maar toen de bezorger de pakket opende zat er een Sony 8 in. Gelukkig gaf hij aan dat het de fout is van T-mobile en ze het dezelfde dag nog oplossen. Na een telefoongesprek met Tmobile bleek dit niet waar te zijn, erger nog ik mag het zelf oplossen.. en er is geen mogelijkheid om dit bij de winkel te regelen aldus de medewerker.
Ik heb per mail een retourlabel ontvangen waarbij ook aangegeven wordt T-Mobile niet aansprakelijk te zijn in geval van een vermissing. Ik wil geen risico nemen en op deze manier een pakketje via de post sturen maar bij de winkel afleveren.
Nogmaals ik vind dit geen service en wil een andere optie voor het ''inleveren of evt ruilen van de telefoon''.
Beste antwoord door David
Dat is allemaal wel heel erg slordig en onfortuinlijk, sorry voor deze gang van zaken!
In ons systeem zie ik dat mijn collega een retourprocedure voor je heeft opgestart. We kunnen het natuurlijk niet verder regelen zonder het te retourneren toestel terug te krijgen. Het is in dit geval dan ook wel noodzakelijk dat de verkeerde bestelling retour wordt gestuurd. Daarna gaan we zo snel mogelijk weer aan de slag om dit allemaal recht te zetten!
Als er iets is waar wij je hier op het forum bij kunnen assisteren, dan horen we dat graag van je!