Beantwoord

bezorgingstijd nieuwe telefoon

• 24 juni 2020
  • 3 reacties
  • 634 Bekeken

• is net lid geworden
  • 0 reacties

Hallo,

Hoe lang duurt het om een nieuwe telefoon aan te leveren? 

Ik heb niets meer gehoord van de shop in Leiden waar mijn telefoon naartoe gestuurd moet worden, en kan ook nergens een telefoonnummer van deze winkel terugvinden.

Een week geleden heb ik mijn bestelling met nr 46894200 gedaan. 

icon

Beste antwoord door Evy 25 juni 2020, 09:40

Hi @CGT 

Een Samsung Galaxy A41, goede keuze hoor! Kan me voorstellen dat je dit toestel snel ik huis wilt hebben, dus ik heb gelijk voor je gebeld. Ze hebben zojuist een voor jou apart gelegd en je mag het vandaag ophalen! :smiley: Ik wens je alvast heel veel plezier met jouw nieuwe toestel. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je me te vinden!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @CGT 

Vanaf het moment van bestelling kan het een aantal werkdagen duren voordat het toestel klaar ligt in de shop om opgehaald te worden en dan ontvang je bericht van de winkel medewerkers om je bestelling op te komen halen.

Wanneer je telefoon niet op voorraad is dan kan het wat langer duren, dat stond bovenaan de pagina bij bestelling.

Hoe lang wacht je nu al? Je kunt eventueel nog eens nakijken of hij op voorraad is op de bestelpagina van het toestel.

Een week staat in de laatste alinea.

Dus zal die niet op voorraad zijn (geweest) denk ik zo.

Reputatie 6
Badge +5

Hi @CGT 

Een Samsung Galaxy A41, goede keuze hoor! Kan me voorstellen dat je dit toestel snel ik huis wilt hebben, dus ik heb gelijk voor je gebeld. Ze hebben zojuist een voor jou apart gelegd en je mag het vandaag ophalen! :smiley: Ik wens je alvast heel veel plezier met jouw nieuwe toestel. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je me te vinden!

Reageer