Beantwoord

Bezorgmail Samsung Galaxy S7

• 3 maart 2016
  • 7 reacties
  • 307 Bekeken

Vanmiddag mijn abonnement verlengt en gelijk betaald maar nog steeds geen bericht van de bezorging 😞 (stond ook niet in de Spam map) wanneer kan ik dit verwachten?
icon

Beste antwoord door Amy 4 maart 2016, 11:19

Hey MOOS46,

Leuk om te horen dat je verlengt hebt! 😃

Ik zie je verlenging in ieder geval in ons systeem terug. Heb je gisteren wel de bevestigingsmail ontvangen? Deze is gistermiddag namelijk naar je verstuurd. De mail van AMP over de bezorging ontvang je op het moment dat het toestel leverbaar is. Ik ben net even de levertijden ingedoken en de Galaxy S7 is leverbaar vanaf 11 maart. Het kan zijn dat het nog iets langer kan duren doordat wij ook afhankelijk zijn van de leverancier en het een veelgevraagd toestel is. Ik snap dat je niet meer kunt wachten om dit mooie toestel in handen te krijgen maar we moeten toch echt nog even om je geduld vragen.

Vergeet overigens niet om je te registreren op de website van Samsung om de Gear VR te ontvangen. Dit kun je doen tot uiterlijk 24 maart.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Amber,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je voor de Samsung S7 bent gegaan! Schijnt echt een heel mooi toestel te zijn. Dit toestel is inderdaad leverbaar vanaf 11 maart. Ik kan je niet met zekerheid zeggen wanneer jij hem thuis zal ontvangen, want dat kan ik niet inzien in het systeem. Het is dus even afwachten op de e-mail van 10 maart.

Houd je ons op de hoogte? Ik wil je in ieder geval veel plezier wensen op vakantie!
Ik zit met dezelfde vraag... alleen mij is verteld bij het verlengen in de T Mobile winkel dat ik op 10-03-2016 een e-mail zou ontvangen over de levering van de S7 de volgende dag.... Klopt dit nog steeds? Zou ingewikkeld zijn als ik hem a.s. vrijdag niet heb omdat ik daarna op vakantie ben....
Reputatie 6
Badge +17
Hi Simone,

Het is inderdaad niet mogelijk om je twee keer aan te melden op de website van Samsung. Was je vorige registratie niet voltooid? Beschik je nog over de inloggegevens? Probeer via de knop, rechts bovenin in te loggen op de website van Samsung.

Mocht je niet in kunnen loggen en de 2e registratie niet kunnen afronden dan wil ik je vragen om contact op te nemen met Samsung. Zij kunnen dit voor je rechtzetten.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie. Houd ons op de hoogte!
Heb me voor de 2e maal aangemeld bij Samsung maar de site geeft aan dat ik het maximale aantal registraties heb bereikt...ik kan me dus niet nogmaals aanmelden. ..wat kan ik nu nog doen?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Simone,

Goed dat je hier nog even op terug komt. Ik vermoed dat je jezelf het beste nogmaals kunt registreren. Ik ben namelijk bang dat de sms niet voldoende is. Waar gevraagd wordt om de bestelbon kun je het beste jouw digitale orderbevestiging uploaden. Hierop staat de besteldatum, toestel merk en klantnummer vermeld. In dit topic legt mijn collega Issam uit hoe je de Gear VR kunt aanvragen.

Hopelijk lukt het zo! 🙂
Bedankt voor je antwoord 🙂 dan moet ik inderdaad nog even geduld hebben...ik heb me inmiddels geregistreerd bij Samsung. .Ze vroegen alleen om een kopie van de aankoopbon. .maar aangezien ik die niet heb,heb ik maar een screenshot gemaakt van jullie SMS bericht. Hoop dat dat voldoende is.
Nu is het nog even afwachten :-)
Groetjes Simone
Reputatie 7
Badge +15
Hey MOOS46,

Leuk om te horen dat je verlengt hebt! 😃

Ik zie je verlenging in ieder geval in ons systeem terug. Heb je gisteren wel de bevestigingsmail ontvangen? Deze is gistermiddag namelijk naar je verstuurd. De mail van AMP over de bezorging ontvang je op het moment dat het toestel leverbaar is. Ik ben net even de levertijden ingedoken en de Galaxy S7 is leverbaar vanaf 11 maart. Het kan zijn dat het nog iets langer kan duren doordat wij ook afhankelijk zijn van de leverancier en het een veelgevraagd toestel is. Ik snap dat je niet meer kunt wachten om dit mooie toestel in handen te krijgen maar we moeten toch echt nog even om je geduld vragen.

Vergeet overigens niet om je te registreren op de website van Samsung om de Gear VR te ontvangen. Dit kun je doen tot uiterlijk 24 maart.

Reageer