Beantwoord

Bijbetaling terugstorten bij geannuleerde bestelling

• 24 juni 2017
  • 1 reactie
  • 342 Bekeken

19-06-2017 heb ik de bestelling die door mij is gedaan via de webschop van t-mobil geanuleerd waneer krijg ik het voorschot die ik tijdens de bestelling heb gedaan retour?
icon

Beste antwoord door Thalina 26 juni 2017, 11:33

Hoi Petertje 58,

Wat jammer dat je jouw verlenging hebt geannuleerd! Beviel het toestel toch niet of was er een andere reden? Uiteraard krijg je van ons jouw aanbetaling terug als je jouw verlenging annuleert. We doen ons best om jouw bijbetaling voor het toestel binnen 14 kalenderdagen terug te storten. Dus ik moet je nog even om wat geduld vragen. Mocht het bedrag over een week nog niet zijn teruggestort, trek dan even aan de bel.

Heb je nog een ander mooi toestel op het oog om mee te verlengen? 🙂

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Petertje 58,

Wat jammer dat je jouw verlenging hebt geannuleerd! Beviel het toestel toch niet of was er een andere reden? Uiteraard krijg je van ons jouw aanbetaling terug als je jouw verlenging annuleert. We doen ons best om jouw bijbetaling voor het toestel binnen 14 kalenderdagen terug te storten. Dus ik moet je nog even om wat geduld vragen. Mocht het bedrag over een week nog niet zijn teruggestort, trek dan even aan de bel.

Heb je nog een ander mooi toestel op het oog om mee te verlengen? 🙂

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer