Beantwoord

Buitenlands rekeningnummer

• 23 maart 2021
  • 5 reacties
  • 64 Bekeken

Hallo.

Ik wil me registreren met een buitenlands account.

Rekeningnummers die beginnen met DE. Het lijkt erop dat u alleen NL accepteert, wat moet ik doen?

Dank je!

icon

Beste antwoord door Hajar 24 maart 2021, 13:47

Hi @Sakura03 

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over.Je kan alleen een buitenlands rekeningnummer gebruiken als het een IBAN nummer is. Je kan bij het gebruiken van een buitenlands rekeningnummer geen abonnement met toestel kopen alleen een Sim Only. Je kan een abonnement met buitenlands rekeningnummer alleen afsluiten in een T-Mobile Shop. Je moet dan een geldig legitimatiebewijs meenemen, buitenlands bankpas en een BRP-uittreksel niet ouder dan een week waarin staat dat je minimaal 6 maanden bent ingeschreven in Nederland. 

Ik hoop dat je nu meer informatie hebt en dat je zo verder komt! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +12

In een t-mobile winkel kunnen ze dat voor regelen.

Reputatie 7
Badge +18

@Sakura03 Even wachten tot er een community moderator reageert. Dan hoef je waarschijnlijk niet naar de winkel.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sakura03 

Ik geef je daar graag meer duidelijkheid over.Je kan alleen een buitenlands rekeningnummer gebruiken als het een IBAN nummer is. Je kan bij het gebruiken van een buitenlands rekeningnummer geen abonnement met toestel kopen alleen een Sim Only. Je kan een abonnement met buitenlands rekeningnummer alleen afsluiten in een T-Mobile Shop. Je moet dan een geldig legitimatiebewijs meenemen, buitenlands bankpas en een BRP-uittreksel niet ouder dan een week waarin staat dat je minimaal 6 maanden bent ingeschreven in Nederland. 

Ik hoop dat je nu meer informatie hebt en dat je zo verder komt! 

begrepen! Ga naar de winkel en voltooi de procedure.

Dank je.

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!

Reageer