Beantwoord

conract, sim binnen, abnment afgewezen?

• 4 mei 2021
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Zou iemand kunnen bevestigen dat mijn zakkelijke mobiel abbonement geweigerd is.

ik kreeg namelijk afwijzing mail, tien min later kopie van contract tiegesturd, half uur eerder was sim kaart opgehaald in het winkel.

bij bestelling status van t-mobile staat dat hij goedgekeurd is. In t-mobile winkel is nummerbehoud geregeld. 

bestellingnr: 59969714

Alvast bedankt

Igg

icon

Beste antwoord door Hajar 5 mei 2021, 10:40

Hi @Igg 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je bestelling is goedgekeurd. Als je je tijdelijke simkaart activeert dan zou je gebruik kunnen maken van het abonnement. Op 01-06-2021 wordt je nummerbehoud doorgevoerd en dan kun je gebruiken maken van je eigen nummer. Ik wens je veel plezier met dit abonnement en als je nog vragen hebt, kun je altijd hier terecht!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Igg 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je bestelling is goedgekeurd. Als je je tijdelijke simkaart activeert dan zou je gebruik kunnen maken van het abonnement. Op 01-06-2021 wordt je nummerbehoud doorgevoerd en dan kun je gebruiken maken van je eigen nummer. Ik wens je veel plezier met dit abonnement en als je nog vragen hebt, kun je altijd hier terecht!

Bedankt Hajar!

Reageer