Beantwoord

Contract niet ontvangen

• 2 februari 2017
  • 6 reacties
  • 505 Bekeken

Heb dinsdag een nieuwe telefoongekocht en mijn abonnement verlengd. Zou het nieuwe contract digitaal ontvangen, maar heb dat nog steeds niet in mijn bezit
icon

Beste antwoord door Sam- 3 februari 2017, 14:11

Hoi Rfw52,

Gaaf dat je weer kon verlengen!

Begrijpelijk dat je jouw contract zo snel mogelijk wilt ontvangen. Het kan tot 2 weken duren voordat je jouw contract per e-mail ontvangt. Controleer voor de zekerheid, zoals Serviceweb aangaf, ook regelmatig je ongewenst map. Mocht je na 2 weken nog steeds geen bevestiging hebben ontvangen dan sturen wij 'm alsnog naar je toe. Uiteindelijk ga je 'm dus ontvangen, hier hoef je je dus geen zorgen over te maken. ;)

Als je in de tussentijd andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!

Ps. vragen over je factuur na een wijziging? Check dan de factuur uitleg pagina.
Bekijk origineel

6 reacties

Hoi,

Heb je de mail niet in je spambox ontvangen?
Je kan natuurlijk ook even online controleren. Ga naar My T-Mobile, https://www.t-mobile.nl/my/abonnement

Als niet lukt dan hoor ik het wel.
Ook hier staat niets.
Geef het nog even tijd, gezien de drukte met overstappen kan het zijn dat het misschien wat langer duurt. Iemand van T-Mobile klantenservice zal dit bericht ook oppakken en ken je verder helpen. Zelf kan ik dit niet omdat ik ook klant ben en niet in het systeem kan kijken voor je.

Heb nog even geduld, maar dat komt echt wel goed 🙂
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Rfw52,

Gaaf dat je weer kon verlengen!

Begrijpelijk dat je jouw contract zo snel mogelijk wilt ontvangen. Het kan tot 2 weken duren voordat je jouw contract per e-mail ontvangt. Controleer voor de zekerheid, zoals Serviceweb aangaf, ook regelmatig je ongewenst map. Mocht je na 2 weken nog steeds geen bevestiging hebben ontvangen dan sturen wij 'm alsnog naar je toe. Uiteindelijk ga je 'm dus ontvangen, hier hoef je je dus geen zorgen over te maken. ;)

Als je in de tussentijd andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!

Ps. vragen over je factuur na een wijziging? Check dan de factuur uitleg pagina.
Het is nu ruim 4 weken geleden. Nog steeds geen contract ontvangen. Ook problemen met my tmobile. Begin ernstig spijt te krijgen van mijn contractverlenging
Reputatie 7
Badge +20
Hi Rfw52,

Dat is inderdaad veel te lang en jammer dat je het niet direct na de 2 weken aangegeven hebt, want dan hadden we het direct voor je op kunnen lossen!

Als je namelijk naar je My T-Mobile gaat, naar 'Mijn abonnement', dan zie je een blauwe button 'Download contract'. Als je die selecteert, dan wordt jouw contract direct voor je gedownload als PDF en heb je deze gelijk in je bezit. Hier hoefde je dus zelfs niet meer voor te wachten op ons! Hopelijk ebt de spijt nu iets weg?

Overigens zie ik dat je nog niet bent aangemeld voor T-Mobile Samen. Dit is een gratis extraatje van ons voor jou! 🙂

Als wij verder nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan gerust weten!

Reageer