Beantwoord

Contractbevestiging niet ontvangen na verlenging

  • 17 maart 2017
  • 1 reactie
  • 211 Bekeken

Ik heb gisteren mijn contract verlengt en ik heb nog geen bevesteging gekregen.
icon

Beste antwoord door Muberra 17 maart 2017, 14:55

Hoi Mvierssen,



Tof dat je je abonnement weer hebt verlengd bij ons! Daar zijn we erg blij mee. Ik heb meteen voor je naar de bestelling gekeken. De bestelling is gisteren (16-3-17) geplaatst om 14.27 en meteen daarna is er een bevestigingsmail naar je gestuurd. Soms komt het voor dat een mailtje in de spambox terecht komt. Heb je daar toevallig al gekeken? Voor de zekerheid heb ik de bevestiging opnieuw gestuurd naar het emailadres dat bij ons bekend is.



Laat je even weten of je bevestiging hebt ontvangen? Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe flitsende iPhone 🆒
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi Mvierssen,

Tof dat je je abonnement weer hebt verlengd bij ons! Daar zijn we erg blij mee. Ik heb meteen voor je naar de bestelling gekeken. De bestelling is gisteren (16-3-17) geplaatst om 14.27 en meteen daarna is er een bevestigingsmail naar je gestuurd. Soms komt het voor dat een mailtje in de spambox terecht komt. Heb je daar toevallig al gekeken? Voor de zekerheid heb ik de bevestiging opnieuw gestuurd naar het emailadres dat bij ons bekend is.

Laat je even weten of je bevestiging hebt ontvangen? Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe flitsende iPhone 🆒

Reageer