Beantwoord

'Direct leverbaar' Iphone 11 pro

• 5 december 2019
  • 3 reacties
  • 374 Bekeken

Gisteravond heb ik (tegelijk met mijn vriend) een nieuwe Iphone besteld (de Iphone 11 pro Goud voor mij en Groen voor mijn vriend). Op de site staat 'Direct leverbaar’. Ik was dus ook in de veronderstelling dat ik vandaag ergens wel bericht zou krijgen dat ik mijn toestel kan ophalen.

Dit blijkt niet het geval te zijn. Het is dus nu kennelijk maar afwachten wanneer ik bericht krijg, ik weet ook niet of Tmobile de toestellen al besteld heeft bij Apple nu ik weet dat onze beide toestellen niet op voorraad zijn in de betreffende Tmobile shop..

Hoelang duurt dit over het algemeen???

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 december 2019, 15:24

Hi @Marloes93 

Als ze op voorraad zijn dan zal het wel een aantal werkdagen duren want het toestel gaat nog ook van T-mobile naar het filiaal dus nog even geduld 😁 je krijgt bericht van de TM shop medewerkers als je hem op kunt halen.

Zie ook deze onderwerp.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hi @Marloes93 

Als ze op voorraad zijn dan zal het wel een aantal werkdagen duren want het toestel gaat nog ook van T-mobile naar het filiaal dus nog even geduld 😁 je krijgt bericht van de TM shop medewerkers als je hem op kunt halen.

Zie ook deze onderwerp.

Maar wat houdt dan precies 'Direct leverbaar’ in? Ik lees dat als "vandaag besteld, morgen in huis” er nog los van of ik het toestel ophaal in de shop of laat bezorgen. 
Ik vind 'Direct leverbaar’ dan een misleidende tekst op de site. Maak dan van de levertijd 1-3 werkdagen. (of iets dergelijks) 

Ik heb hem besteld met het idee dat ik hem gister of uiterlijk vandaag zou kunnen ophalen. Op de TM chat wordt daar ook over gesproken (dat ik hem vandaag zou kunnen ophalen) maar hier dan weer niet… ?

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Marloes93 

Direct leverbaar betekent dat hij uit voorraad leverbaar is bij T-mobile maar niet in de winkel dus voor afhalen van het toestel kan het een aantal werkdagen duren want het toestel moet dan eerst naar het filiaal waar je hem op kunt halen. Bij bezorgen krijg je meestal dezelfde dag nog een mail voor bezorging.

Reageer