Beantwoord

E-mail AMP na verlenging

• 15 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 1797 Bekeken

Ik heb vanmiddag mijn abonnement verlengt met een nieuwe telefoon, alleen nog geen mail ontvangen van amp. Wel al betalingmethode doorgegeven. Enig idee of er misschien iets fout gegaan is?
icon

Beste antwoord door David 16 oktober 2018, 10:54

Hi Charissa84,

Tof dat je jouw contract bij ons hebt verlengd! Altijd leuk om te lezen!

De e-mail van AMP krijg je altijd pas op het moment waarop er een bezorgafspraak ingepland kan worden. Ik zie dat je een half uur geleden bericht hebt gehad over verwachte leverdatum. Wanneer het toestel beschikbaar is ontvang je van AMP een bericht om de afspraak in te plannen, zodat je jouw toestel ontvangt. Nog even geduld en dan heb je jouw iPhone in handen!

Als we je in de tussentijd nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het ons weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Charissa84,

Tof dat je jouw contract bij ons hebt verlengd! Altijd leuk om te lezen!

De e-mail van AMP krijg je altijd pas op het moment waarop er een bezorgafspraak ingepland kan worden. Ik zie dat je een half uur geleden bericht hebt gehad over verwachte leverdatum. Wanneer het toestel beschikbaar is ontvang je van AMP een bericht om de afspraak in te plannen, zodat je jouw toestel ontvangt. Nog even geduld en dan heb je jouw iPhone in handen!

Als we je in de tussentijd nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het ons weten!

Reageer