Beantwoord

E-mail bezorgafspraak van koerier AMP

  • 6 januari 2016
  • 5 reacties
  • 725 Bekeken

Hoi!
Ik kon eindelijk mijn abonnement verlengen. Dus enthousiast sprong ik achter de computer en in no-time had ik een nieuwe telefoon en abbonement uitgekozen. Ook gelijk alles betaald, zodat ik snel van mijn telefoon zal kunnen genieten.
In de mail met bestelstatus staat dat je na betaling binnen een uur een mail kreeg van de koeriers dienst. Mooi dacht ik. Dat zie ik morgen wel!
Maar helaas bleef mijn mailbox leeg. En ik had een hele lading spam. Maar niet de gewenste ;-)
Mijn vraag is. Moet ik wachten op de mail of is er een andere manier om een leveringsafspraak te maken?

Gr. Nienke
icon

Beste antwoord door Thalina 7 januari 2016, 12:29

Hoi Nienke,

Allereerst welkom op het forum!

Wat leuk dat je zodra het kon je abonnement hebt verlengd! Ik zie het helemaal voor je hoe je enthousiast achter je computer bent gesproken! 😉 In het systeem zie ik dat je zelfs net na middernacht je verlenging hebt aangevraagd, een echte fan! Begrijpelijk dat je dan ook zo snel mogelijk je toestel wilt ontvangen! Ik zie dat het iets langer duurde dan gebruikelijk dat je een mail kreeg van onze koerier, maar inmiddels heb je bericht ontvangen. Klopt dat? Excuus voor de vertraging!

Alvast veel plezier met je nieuwe aankoop! Laat je weten hoe je toestel bevalt? En als je nog aanvullende vragen hebt, weet je ons te vinden!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nienke,

Allereerst welkom op het forum!

Wat leuk dat je zodra het kon je abonnement hebt verlengd! Ik zie het helemaal voor je hoe je enthousiast achter je computer bent gesproken! 😉 In het systeem zie ik dat je zelfs net na middernacht je verlenging hebt aangevraagd, een echte fan! Begrijpelijk dat je dan ook zo snel mogelijk je toestel wilt ontvangen! Ik zie dat het iets langer duurde dan gebruikelijk dat je een mail kreeg van onze koerier, maar inmiddels heb je bericht ontvangen. Klopt dat? Excuus voor de vertraging!

Alvast veel plezier met je nieuwe aankoop! Laat je weten hoe je toestel bevalt? En als je nog aanvullende vragen hebt, weet je ons te vinden!
Hoi!
Zeker een enthousiaste fan hier 😉 ik heb inderdaad een mail ontvangen en ondertussen een afspraak gemaakt. Super bedankt voor de snelle reactie! Groetjes, Nienke
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Nienke,

Super leuk dat je zo'n fan bent! 🙂 Daar ben ik natuurlijk heel blij mee! En natuurlijk ook fijn om te horen dat je inmiddels een bezorgafspraak hebt gemaakt. Ik ben benieuwd hoe het toestel bevalt!

Fijne avond toegewenst en mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het gerust weten!
Hoi,
Heb vanmiddag (telefonisch) een early renewel gedaan. Met nadruk werd mij verzekerd dat ik het toestel morgen in huis zou hebben, dat er genoeg op voorraad was. Na mijn akkoord kreeg ik binnen een minuut de bevestigingsmail binnen met de link en advies om direct te betalen. Wat ik direct heb gedaan. In de bevestigingsmail staat ook duidelijk dat je binnen een uur een mail krijgt van AMP. Heb inmiddels 2x telefonisch contact gehad met klantenservice; 1e x een beetje vaag verhaal dat het toestel niet op voorraad was, en toen een excuus dat ze verkeerd keek! Toestel was wel op voorraad en dat ik geduld moest hebben, want AMP verstuurd tot 22.00 uur mailtjes. 2e gesprek was net voor 20.00 uur, toen kreeg ik eerst te horen "goh wat vervelend mevrouw, dan ga ik proberen om zelf de bezorging in te plannen". Wat helaas niet lukte want mijn bevestiging stond nog niet in het "AMP" systeem, maar dat ik me vooral niet zorgen hoefde te maken want alles zou goed komen. Het duurt soms wat langer om alles te verwerken en weer de mededeling dat AMP tot 22.00 uur open is en zeer waarschijnlijk nog mijn mail binnen moest komen. Dus tot op heden geen mail van AMP ontvangen, en dus geen bezorging morgen! Beetje teleurstellend dit, ben al jaren klant bij tmobile en beetje vervelend dat je iedere x weer (met name als er dingen misgaan) een ander verhaal krijgt te horen als je belt met klantenservice!
Graag zou ik willen weten wat er mis is gegaan met mijn bestelling?
Groeten Ashna
Reputatie 7
Badge +20
Hi Ashna,

Welkom op ons Forum!

Wat jammer dat de bezorging van je bestelling iets langer duurt dan verwacht. Ik zie in het systeem dat je gisterochtend contact hebt opgenomen met een collega en dat zij de situatie aan jou heeft uitgelegd. Het was niet de bedoeling om jou van verschillende informatie te voorzien. De status van je bestelling stond op ''wachten op voorraad''. Dit komt omdat jouw bestelling pas later werd verwerkt door het syteem.

Ik zie dat je bestelling nu goed is doorgevoerd. Heb je inmiddels een afspraak kunnen maken met AMP? Ik wil je alvast veel plezier toewensen met je nieuwe iPhone 6 Plus.

Als ik nog iets voor je kan betekenen, laat het mij dan weten!

Reageer