Beantwoord

Early renewal en levertijd

• 11 november 2016
  • 1 reactie
  • 300 Bekeken

• is net lid geworden
  • 0 reacties
Aangezien mijn mobiel in stukken lag heb ik op advies van T-Mobile gebruik gemaakt van Early Renewal, dit om zo snel mogelijk weer gebruik te kunnen maken van de maandelijkse kosten. Dit was op 10-10, mijn oog laten vallen op een Iphone 7 plus en deze dan ook besteld. Na 2 dagen te hebben gewacht op een mailtje van AMP over de levering van mijn nieuwe mobiel, ''die niet kwam'', toch maar even op onderzoek uitgegaan, tot mijn verbazing een levertijd van 4 tot 6 weken, minimaal??? Het zou wel handig zijn geweest als dit ook kenbaar was gemaakt bij bestelling...... Als ik had geweten dat het zolang gaat duren had ik kunnen overwegen om misschien een ander type te bestellen zodat ik niet loop te knoeien met een oude Iphone 4. Toch maar even de chat :(ingeklommen en mijn beklag te doen en info los te krijgen over een concrete lever datum, ik krijg dan netjes te horen krijg dat het geen invloed heeft dat je extra kosten maakt, wie het eerst komt, het eerst maalt en het kan nog wel eventjes duren,FIFI is een goede zaak maar enige info bij bestelling is gewenst!!!
Als ik de levertijden bekijk bij Vodafone, binnen 2 dagen, gewoon duidelijk en concreet.
Wel jammer van die extra kosten van 71 euries die ik dan gemaakt heb voor die early renewal, zo early is het niet meer, ik heb er in ieder geval van geleerd.
OP dit moment nog steeds vol verwachting aan het wachten....
icon

Beste antwoord door David 12 november 2016, 12:14

Hoi Harum,

Er is inderdaad behoorlijk wat vraag naar de nieuwe iPhone. Hierdoor lopen de wacht-/levertijden op en kan het even duren voor jouw telefoon uiteindelijk geleverd kan worden.

Helaas kunnen we hier verder niets in betekenen en zijn we geheel afhankelijk van het aantal toestellen dat geleverd wordt. In het levertijdentopic vind je de recente levertijden. De tabel wordt ook aangepast als er nieuwe levertijden zijn. Het is dus handig om dat goed in het oog te houden.

Aangezien we al een algemeen topic hebben over de levertijden van de iPhone 7, gaat dit topic op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Harum,

Er is inderdaad behoorlijk wat vraag naar de nieuwe iPhone. Hierdoor lopen de wacht-/levertijden op en kan het even duren voor jouw telefoon uiteindelijk geleverd kan worden.

Helaas kunnen we hier verder niets in betekenen en zijn we geheel afhankelijk van het aantal toestellen dat geleverd wordt. In het levertijdentopic vind je de recente levertijden. De tabel wordt ook aangepast als er nieuwe levertijden zijn. Het is dus handig om dat goed in het oog te houden.

Aangezien we al een algemeen topic hebben over de levertijden van de iPhone 7, gaat dit topic op slot.