Ervaring met de bezorgservice (AMP Logistics)

We zijn erg benieuwd wat jullie vinden van de manier waarop de bezorging werkt. Dus even los van eventuele levertijden zouden we graag willen weten of je het makkelijk vond om een bezorgafspraak te maken bij AMP logistics, of de bezorginstructies duidelijk waren, of de chauffeur van AMP op tijd kwam, of hij vriendelijk was, etc. Als iemand zijn ervaring zou willen delen dan horen we dat graag.

236 reacties

Reputatie 7
Die keer dat ik via amp iets gehad heb, was alles goed gegaan. op tijd, vriendelijk, gewoon zoals het hoort.
Reputatie 2
Ook hier een postieve reactie, volgens afspraak na contractverlenging een afsprakenplanner op de mail, een dag later al kunnen leveren, een avond van tevoren een sms EN mail krijgen in welk tijdblok je toestel bezorgd wordt, en het is ook in dat tijdblok geleverd, heel netjes. Bezorger was vriendelijk, ging supersnel met een laptop, alles ging digitaal, prima!
Reputatie 2
Ook ik ben tevreden over de leveringsservice, handig dat ze de dag aan mij overlieten en ook nog een bepaald tijdstip aangaven en ook keurig netjes binnen die tijden kwamen...
Reputatie 2
niks te klagen vriendelijk personeel en redelijk tijdsspan waarop ze komen
Reputatie 2
Ik heb ook geen klachten, alles verliep prima. Alleen wel opmerkelijk dat ze om mijn ID/Paspoort vroegen bij een Prepaid aansluiting (had ik nooit eerder gehad bij een bezorging van een Prepaid SIM kaart). Maar die heb ik vrijwel altijd bij de hand, dus ook dat was geen probleem.
Iedereen alvast bedankt voor de reacties blijf vooral vrij om je reactie te geven op dit topic
Reputatie 6
heel goed en vriendelijke service zeer duidelijke afspraak en ook op tijd complementen van mij aan amp
Reputatie 2
Beste allemaal,

Afgelopen week mijn abbonement vernieuwd met de iphone 4. op de site gezien dat er een levertijd was van 4 weken. Tot mijn grote verbazing kreeg ik een dag daarna een mail dat ik een lever afspraak kon maken. Gister in de telefoon geleverd, binnen 3 dagen helemaal super,
Koerier was erg vriendelijk en is allemaal netjes afgehandeld.

Al met al een tevreden klant.

Mark
Reputatie 2
Helaas heb ik 2 keer een afspraak moeten maken...
Ik werk onregelmatig, dus voor mij zou het fijner zijn om al een tijdsblok aan te kunnen geven. Helaas kon ik die niet vinden op de site...
1e keer waren ze prima op tijd, maar mijn partner mocht het niet aannemen (stond ook beschreven, dus prima dat ze dat dan ook niet doen!!!).
2e keer waren ze 20 minuten te laat (kan gebeuren!!!).
Aardige koerier, die alles netjes afhandelde!!!
Dus ik ben super tevreden!!!
(ook al is het geen abbo van T-Mobile)
Reputatie 2
Als aanvulling op Bailey vind ik het zelf ook jammer dat je geen tijd kan aangeven (zoals ochtend, middag e.d.). Verder vind ik het super dat ik vandaag na ongeveer een uur na het plaatsen van de bestelling al een mailtje kreeg om een bezorgafspraak te maken!

Verder heb ik wederom nog geen problemen met AMP logistics gehad gelukkig. 🙂
Reputatie 2
Als aanvulling nog even vind ik het positief van AMP dat ze op mijn verzoek in de ochtend de bestelling komen leveren nadat ik contact met ze had opgenomen. 😉
Reputatie 2
Ik heb van AMP geen bericht gekregen om een afspraak te kunnen maken. gisteren belde de koerier mij redelijk pissig op dat er niemand thuis was. Nu wel zelf een afspraak gemaakt, hopelijk klopt het nu wel.

Weet niet of de fout bij T-mobile ligt of AMP. In hun dossiers stond dat er een afleverafspraak gemaakt was, maar niet door mij in ieder geval.....
Reputatie 2
Als je naar AMP belt kun je wel een voorkeur doorgeven voor de ochtend of de middag. Ik heb dat zelf ook gedaan en dat was geen probleem. Ik gaf de ochtend door en het werd netjes tussen 8.00 en half 10 afgeleverd. De koerier stond al om 8 uur voor de deur. Prima perfect. niets op aan te merken.
Reputatie 2
Prima aflevering van AMP Logistics, ondanks dat mijn toestel blijkbaar achteraf niet op voorraad was en ik onverhoopt een kleine week langer moest wachten, zodra het toestel binnen was bij AMP voor levering gelijk een email en sms ontvangen, online gekeken wanneer ik de bezorg afspraak kon maken en dat kon gelijk de volgende dag. ( inderdaad jammer dat je niet zelf kan kiezen of een voorkeur aan kan geven op welk dagdeel het toestel dan bezorgd wordt. De volgende dag keurig binnen het aangegeven tijdstip stond de koerier voor de deur met mijn nieuwe toestel. even mijn paspoort laten zien met documentnummer en tekenen voor ontvangst. Klaar! ik kon spelen met mijn nieuwe aanwinst.
Reputatie 2
Prima ervaring. Op tijd, deskundig (weet wat er moet gebeuren en hoe) en vriendelijk.
Reputatie 2
Hallo
ik kreeg 17 Februari bericht van AMP dat mijn toestel 18 februari geleverd zou worden.
Het is nu Zaterdag 19 Februari 14. 40 uur tot opheden nog steeds niets van AMP gehoord of gezien.
ik vindt dit niet normaal,en ben hier behoorlijk boos over.
Graag reactie.
Groet Bert
Reputatie 6
heb je het tel. gebeld dat je gehad heb daar mee kunnen je ze door verbinden met de bezorger dat had je eigenlijk gisteren moeten doen(als het god is had je ook een tijd indicatie ge had van twee uur waar die tussen moet komen??
Reputatie 2
Het is nu Zondagmiddag,en nog steeds is de telefoon niet aangekomen.
hij had er Vrijdag moeten zijn.
geen taal nog teken helmaal niks gehoord,een grote puinhoop.
Bert
Reputatie 6
morgen reageert er misschien een moderator op
Hallo
ik kreeg 17 Februari bericht van AMP dat mijn toestel 18 februari geleverd zou worden.
Het is nu Zaterdag 19 Februari 14. 40 uur tot opheden nog steeds niets van AMP gehoord of gezien.
ik vindt dit niet normaal,en ben hier behoorlijk boos over.
Graag reactie.
Groet Bert

Beste Bert,

Kan je aangeven hoe je de bestelling heb gedaan?
En heb je eventueel een ordernummer? Ik kan namelijk op je telefoonnummer en e-mail adres niks vinden.
Reputatie 2
Er heeft nog geen Moderator gereageerd!!
Bert
Reputatie 2
Het toestel is al bij AMP,ze hebben Donderdag een Mail gestuurd,
dat hij Vrijdag 18 Februari geleverd zou worden,tot op heden geen toestel,en ook geen bericht.
het is een geheel nieuw abonnement.
Mijn lopende nummer is 0623675526.Bestelnummer300063245
Bezorgnummer AMP:0082689028.
Gr Bert
Reputatie 2
Is dit bericht voldoende voor de Moderator.
Bert
Reputatie 2
Als het te ingewikkeldis bel mij dan even Moderator of klantenservice.!
Reputatie 2
AMP heeft mij zojuist gebeld,dat zij morgen langs komen
het huisnummer stond bij hun verkeerd vermeld.
ik wacht maar af.
Gr Bert.

Reageer