Ervaring met de bezorgservice (AMP Logistics)



Toon eerste reactie

236 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi tauwtech,

Welkom op ons Forum!

Gelukkig heb je de e-mail inmiddels ontvangen. Ik verwacht dat het verder gewoon goed zal gaan. Mocht je ergens tegenaan lopen, trek dan aan de bel! Ik wil je alvast veel plezier wensen met je nieuwe toestel! 😉
Hi tauwtech,

Welkom op ons Forum!

Gelukkig heb je de e-mail inmiddels ontvangen. Ik verwacht dat het verder gewoon goed zal gaan. Mocht je ergens tegenaan lopen, trek dan aan de bel! Ik wil je alvast veel plezier wensen met je nieuwe toestel! ;)


Dankje, mocht alles goed gaan dan laat ik het natuurlijk ook weten he. Zo eerlijk moet ik dan ook wel weer zijn.

Zo, de nieuwe telefoon is binnen en verder is alles prima gegaan! Het enige puntje blijft voor mij de onduidelijkheid over het feit dat ze maximaal 48 uur hebben om je te bereiken d.m.v. e-mail en dat dat ook niet vermeld staat in de e-mail die je ontvangt. Daarnaast is alles prima verlopen, vriendelijk geholpen door T-Mobile en een vriendelijke bezorger.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Tauwtech,

Bedankt voor je bericht. Fijn dat het toestel heelhuids bij je aangekomen is! Bevalt hij goed so far?

Ik heb je feedback doorgezet naar de afdeling die hier over gaat. Bedankt hiervoor, daar kunnen we alleen maar beter van worden. En sorry voor de miscommunicatie. 🙂
Drama, ivm bezorging!
Aflevering kon alleen met mij gebeuren, en niet met mijn partner.
Ook niet d.m.v. een machtiging.
Medewerker van T-Mobile had mij dit wel toegezegd telefonisch.
Maar achteraf dus absoluut niet mogelijk. Slechte zaak!

Slecht geholpen ook via de telefoon bij AMP Logistics.
Reputatie 7
Badge +15
Hey B.Lodewijks,

Bedankt voor je bericht. Heel vervelend om te horen dat je verkeerd geïnformeerd bent. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest.

Het is namelijk inderdaad alleen mogelijk om zelf het toestel in ontvangst te nemen. Dit doen we uiteraard voor jouw eigen veiligheid Heb je het toestel ondertussen al wel?
Waarom extra betalen op een zaterdag?
Voor mijn werk ben ik meestal op 1 dag niet op een locatie. In het weekend valt dit wel te regelen, maar waarom eur10,- extra betalen om op een zaterdag te leveren? Ik ken geen enkele webshop die extra kosten vraagt voor de zaterdag. (wel voor de zondag overigens)
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mende,

Welkom op ons Forum!

Dankjewel voor je bericht. Ik begrijp dat het vervelend is als je doordeweeks niet op een locatie bent. Wij gaan niet over de kosten die AMP hanteren en dus kan ik in dit geval weinig betekenen.

Als ik iets anders kan betekenen dan hoor ik het graag!
bezorg afspraak tussen 10.30 en 12.30 bezorger stond al om 10.05 voor de deur mijn zoon gaf aan dat ik er om 10.30 weer zou zijn dan was pas de afspraak bezorger zou andere klant en terug komen kreeg om 10.28 mail T-Mobile@amp-logistics.com Beantwoorden| Vandaag, 10:28 Beste Mevrouw
Helaas konden wij op 08-10-16 de bezorging niet succesvol afhandelen. Graag maken wij een nieuwe afspraak met u ik heb gebeld en werd asociaal behandeld wat een piep bedrijf ik heb al vaker via hun telefoon bezorgd gekregen en nooit op de afgesproken bezorgtijd:@
Reputatie 7
Badge +15
Hey Maassen33,

Flink vervelend om te horen dat dit niet goed is gegaan. Ik kan mij goed voorstellen dat je hier helemaal niet blij mee bent. Onze ordermanagement afdeling heeft dit topic gestart en leest deze feedback mee.

Overigens ontvang je na elke bezorging van AMP een enquête van AMP waarin je feedback achter kunt laten. Ik wil je dan ook adviseren om dat zeker te doen.

Mochten wij je verder nog ergens mee kunnen helpen, let me know!
Echt schandalig dat er 10 euro betaald moet worden om een afspraak in te kunnen plannen. Enige optie was om het toestel de volgende dag te laten bezorgen...met als tijd 08:00-18:00...
Ow ja, natuurlijk....neem wel een dag vrij omdat men bij AMP zo achterlijk achterloopt (net zoals ik reageer op een forum van 6 jaar oud) en niet eens fatsoenlijk 1: kan aangeven in blokken van 2 uur, 2: de mogelijkheid heeft 's avonds te bezorgen.

knap staaltje T-Mobile, leuke leverancier!
Reputatie 7
Badge +20
Hi SdGR,

Jammer dat je dit zo ervaart. AMP biedt wel de mogelijkheid om gratis te leveren van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 – 18.00 uur. Je betaalt alleen als je een specifiek tijdvak wilt afspreken. Mocht je je bestelling niet thuis kunnen ontvangen dan kun je bij het inplannen van je afspraak ook je werkadres doorgeven mocht je dat prettiger vinden. Je kunt het gewenste adres aangeven via www.mijnafspraak.nl. Dus je kan zelf bepalen waar en wanneer je je bestelling ontvangt! Ik wens je in ieder geval veel plezier met je bestelling. Als je vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer