Vraag

Galaxy Note 10 en Note 10+

• 23 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 1796 Bekeken

• is net lid geworden
  • 0 reacties
Waarom is de release van de note 10+ zilver 256gb ineens een week of meer uitgesteld? ik verwachte mijn telefoon morgen. Nu is het ineens 30 augustus of zelfs nog later. Bij andere providers is te telefoon vooralsnog gewoon op voorraad, zover ik kan zien.

4 reacties

Dit vraag ik me dus ook af....
Reputatie 4
Badge +3
Hoi @Jry,

Alle begrip voor het gegeven dat je je nieuwe toestel graag zo snel als mogelijk in bezit hebt. Ik heb de orderstatus bekeken en als het goed is heb je een klein uur geleden een e-mail ontvangen van AMP voor het maken van een bezorgafspraak. Laat je even weten als je je toestel binnen hebt?
Hoi @Jry,

Alle begrip voor het gegeven dat je je nieuwe toestel graag zo snel als mogelijk in bezit hebt. Ik heb de orderstatus bekeken en als het goed is heb je een klein uur geleden een e-mail ontvangen van AMP voor het maken van een bezorgafspraak. Laat je even weten als je je toestel binnen hebt?

Ik heb het zelfde probleem hier, zou je dit voor mij ook kunnen bekijken. Gaat het sneller als je het laat thuisbezorgen? Ik had gekozen voor ophalen in de winkel, alleen ik blijf maar wachten. Als het kan wil ik het graag veranderen naar thuisbezorgen. Hoor graag een reactie terug.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Suuk123,

Wanneer je aan hebt gegeven het toestel thuis te laten bezorgen, is het niet meer mogelijk dit te veranderen. Op dit moment is het inderdaad wachten op voorraad, ik kan niet met zekerheid zeggen wanneer jij jouw toestel zult ontvangen. De verwachtte levertijd is op dit moment vanaf 6 September, zie ook dit topic.

Reageer