Beantwoord

Geen bericht van AMP ontvangen

• 13 september 2020
  • 4 reacties
  • 459 Bekeken

Op 26 augustus heb ik een toestel besteld met verlenging. Op de site staat dat het toestel leverbaar is vanaf 11 september. Maar ik heb nog geen mail ontvangen van AMP? Hij staat ook niet in de spam.

Het gaat om een oppo find x2 pro lamborghini edition. Bestelnr is: 48663127

icon

Beste antwoord door Evy 14 september 2020, 11:47

Hi @Jeffstar 

Dat is een mooi toestel, kan me goed voorstellen dat je dit zo snel mogelijk in huis wilt hebben! Momenteel staat de status van jouw bestelling nog op “wachten op voorraad” Het klopt inderdaad dat ze er weer vanaf 11 september zouden moeten zijn. Ik verwacht dat je hier spoedig bericht over gaat krijgen! Mocht einde van de week nou nog steeds niks hebben gehoord, laat je het dan even weten? 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Jeffstar 

Dat is een mooi toestel, kan me goed voorstellen dat je dit zo snel mogelijk in huis wilt hebben! Momenteel staat de status van jouw bestelling nog op “wachten op voorraad” Het klopt inderdaad dat ze er weer vanaf 11 september zouden moeten zijn. Ik verwacht dat je hier spoedig bericht over gaat krijgen! Mocht einde van de week nou nog steeds niks hebben gehoord, laat je het dan even weten? 

Dank voor uw reactie @Evy

Idd een mooi toestel. Op de dag (26/8) dat ik het toestel heb besteld was de status nog "direct leverbaar". Een dag later kreeg ik een mail dat het toestel vertraagt is naar 4 september. Op 2 september kreeg ik een SMS dat het toestel niet op de afgesproken datum kan worden geleverd (zie foto). Maar dat ik een bericht kan ontvangen van AMP tussen 11 september en 15 september.

Hoi @Evy

Ik heb zonet een mail gekregen van AMP voor een bezorgafspraak.

Bedankt! =) 

Reputatie 6
Badge +8

Goed om te horen @Jeffstar, heel veel plezier met je nieuwe toestel! :smile:

Reageer