Beantwoord

Geen bericht van koerier

• 15 januari 2017
  • 3 reacties
  • 211 Bekeken

Ik heb een telefoon besteld, bevestigingsmail ontvangen, openstaand bedrag betaald, maar na 24 uur nog geen bericht ontvangen van de koerier. Ook in m'n spam of ongewenste mail zit geen bericht van hen.
Hoe nu verder?
icon

Beste antwoord door Hajar 16 januari 2017, 12:39

Hi Ploeger,

Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon! Ik zie dat je voor de iPhone 6s bent gegaan, mooi toestel! Ik zie ook dat de status van je bestelling op dit moment op ''in afleverproces koerier'' staat. Dus ik neem aan dat je inmiddels een bezorgafspraak hebt gemaakt. Kan dat kloppen? Zo ja, dan kun je heel snel al je toestel thuis verwachten.

Ik wens je veel plezier met je toestel en als ik nog iets kan doen, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ploeger,

Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon! Ik zie dat je voor de iPhone 6s bent gegaan, mooi toestel! Ik zie ook dat de status van je bestelling op dit moment op ''in afleverproces koerier'' staat. Dus ik neem aan dat je inmiddels een bezorgafspraak hebt gemaakt. Kan dat kloppen? Zo ja, dan kun je heel snel al je toestel thuis verwachten.

Ik wens je veel plezier met je toestel en als ik nog iets kan doen, laat het mij weten! 🙂
Dank voor je reactie. Inmiddels heeft koeriersdienst contact opgenomen. Opgelost dus!
Reputatie 7
Badge +20
Super om te horen! Ik wens je alvast veel plezier met je toestel! 🙂

Reageer