Beantwoord

Geen bevestiging, geen ordernummer en geen mail ontvangen

  • 11 juli 2020
  • 1 reactie
  • 776 Bekeken

Gisteren heb ik een bestelling geplaatst bij T-Mobile. Toen ik mijn bestelling had afgerond werd ik doorgestuurd naar de site waar Mconomy B.V. ideal.pay.nl stond om te betalen. Ik heb mijn betaling toen voltooid, maar ik kreeg verder niks te horen over T-Mobile bevestigingsmail en ordernummer over de status van mijn bestelling. Op de site van T-Mobile heb ik geprobeerd mijn bestelling te volgen, maar ik zag dat er stond dat er geen bestelling was gevonden, wat ik dus heel raar vond... Ik verwacht nu echt dat ik mijn product ontvang, want ik vind dit echt niet zo netjes.. Ik heb al betaald (afgeschreven van mijn bank), maar geen bevestigingsmail ontvangen van T-Mobile + bestelling van status. Dit is niet normaal!

 

icon

Beste antwoord door CrisTien 11 juli 2020, 00:34

Goedenavond @bennuu97 Of is het goedemorgen 🤣 

Heb je ook geen mail in je spambox gehad? Als je dit weekend geen bericht krijgt bel ze dan maandag even op.

Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.

Fijn weekend.

 

KLANTENSERVICE

OP WERKDAGEN VAN
9:00 - 17:00 BEREIKBAAR!

accessoires.t-mobile@mconomy.nl

071 - 20 32 075

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @bennuu97 Of is het goedemorgen 🤣 

Heb je ook geen mail in je spambox gehad? Als je dit weekend geen bericht krijgt bel ze dan maandag even op.

Hopelijk krijg je snel duidelijkheid.

Fijn weekend.

 

KLANTENSERVICE

OP WERKDAGEN VAN
9:00 - 17:00 BEREIKBAAR!

accessoires.t-mobile@mconomy.nl

071 - 20 32 075

Reageer