Beantwoord

geen bevestiging mail

• 3 mei 2020
  • 3 reacties
  • 267 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedenavond

ik heb zojuist een Telefoon abonnement bij jullie aangeschaft en ik zou een bevestiging email krijgen binnen 10 minuten over de betaling etc en binnen 2 uur een email over de bezorging alleen nu is het al 4 uur later en heb ik nog steeds niks binnen gekregen maar er is wel geld van mijn rekening afgehaald. Zouden jullie mij hier meer over kunnen vertellen?!

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 mei 2020, 09:17

Hallo @Mimi18 

Welke toestel had je besteld en was deze op voorraad en ook als je nu nog eens kijkt op de bestel pagina van de telefoon?

Soms duurt het iets langer voordat je een mail van AMP krijgt dus misschien kan je tot morgen ochtend nog even afwachten en controleer ook de spam folder.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Mimi18 

Welke toestel had je besteld en was deze op voorraad en ook als je nu nog eens kijkt op de bestel pagina van de telefoon?

Soms duurt het iets langer voordat je een mail van AMP krijgt dus misschien kan je tot morgen ochtend nog even afwachten en controleer ook de spam folder.

De paarse Iphone 11 64gb. Hij was direct leverbaar toen ik hem bestelde nu staat er dat hij pas vanaf 8 mei leverbaar is.

Reputatie 7
Badge +19

Als je morgen nog geen mail hebt dan is het nog even wachten helaas.

Reageer