Beantwoord

Geen bevestigingsemail ontvangen

• 1 december 2019
  • 4 reacties
  • 389 Bekeken

Hoi!

Ik heb gisteren een iPhone 11 besteld en zou binnen 10 minuten een bevestigingsmail krijgen met meer informatie. Deze heb ik alleen nogsteeds niet binnen. Ik heb mijn spammail al gecheckt. Is er een manier om alsnog die e-mail te ontvangen?

Groetjes Kiki

icon

Beste antwoord door Hajar 2 december 2019, 09:19

Hi @Kikiheijneman 

Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone! Ik zie dat je vanochtend een bevestigingsmail hebt ontvangen op het e-mailadres dat bekend is bij ons. Is hiermee alles naar wens? Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe aankoop! :blush:

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Kikiheijneman Welkom in de community. 

Je moet even wachten op een reactie van de moderators, ze kunnen kijken wat er mis ging.

Ze reageren binnen de 24/48 uur (mits niet te druk)

Of  vandaag even langs een winkel gaan.

Groetjes en succes! 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kikiheijneman 

Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone! Ik zie dat je vanochtend een bevestigingsmail hebt ontvangen op het e-mailadres dat bekend is bij ons. Is hiermee alles naar wens? Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe aankoop! :blush:

Bedankt! Ik heb inderdaad mijn bevestigingsmail ontvangen. Ik vind het alleen erg onduidelijk wanneer mijn bestelling klaar ligt. Op de site staat namelijk 4 weken levertijd maar aangezien ik hem  in de periode van Black Friday heb gehaald, was de deal dat ik er een speaker of Sony koptelefoon bij zou krijgen. Om deze te krijgen zou ik de aankoop moeten registeren vóór 16 december. Maar als mijn telefoon na 4 weken pas geleverd word, kan dat niet…. kan iemand mij hier duidelijkheid over geven?

alvast bedankt!

Groetjes Kiki

Reputatie 6
Badge +6

Hi @Kikiheijneman 

Goed dat je de bevestigingsmail ontvangen hebt! Ik snap je verwarring dus ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Het is inderdaad een beetje gek om je aankoop te registreren vóór 16 december wanneer de levertijd langer is. Hiervoor hebben wij de voorwaarden aangepast en is het registratietermijn voor alle iPhone 11 klanten verlengd tot eind december. Wel moet je kunnen aantonen dat je jouw order binnen de actieperiode hebt besteld, dus geen zorgen! Via deze pagina kun jij jezelf aanmelden voor de Black Friday Deal. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel, je hebt jezelf goed verwend voor de decembermaand! :grinning:

Heb ik je zo voldoende verder kunnen helpen? Mocht je hier nog vragen over hebben dan ben ik er altijd om je verder te helpen!

Reageer