Beantwoord

Geen bevestigingsmail

  • 2 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 2048 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb gisteren mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon. Ik heb alleen nog geen bevestigingsmail gehad... Is alles wel goed gegaan?
icon

Beste antwoord door Hajar 2 oktober 2018, 15:56

Hi Patricia,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en je bestelling is helemaal goed gegaan. Alleen heb jij no-reply@t-mobile.nl opgegeven als e-mail bij het bestellen en dus is de bevestiging daarheen verstuurd. Maar geen zorgen, ik heb hem opnieuw verstuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Je ontvangt een bericht van de T-Mobile shop zodra jij je toestel kan ophalen.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Patricia,

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en je bestelling is helemaal goed gegaan. Alleen heb jij no-reply@t-mobile.nl opgegeven als e-mail bij het bestellen en dus is de bevestiging daarheen verstuurd. Maar geen zorgen, ik heb hem opnieuw verstuurd naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Je ontvangt een bericht van de T-Mobile shop zodra jij je toestel kan ophalen.

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel. 🙂

Reageer