Beantwoord

geen bevestigingsmail

• 24 september 2019
  • 5 reacties
  • 1552 Bekeken

Op 14 september heb ik mijn bestelling in de winkel geplaatst. Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen...
icon

Beste antwoord door Hajar 25 september 2019, 11:26

Hi @dorotka1

Ik ben direct voor je gaan en zie dat je bestelling goed is doorgekomen. De bevestigingsmail is naar een noreply t-mobile mail verzonden vandaar dat je hem niet hebt ontvangen. Ik heb de bevestigingsmail nogmaals verstuurd naar het e-mailadres dat bekend is in ons systeem. Laat je even weten of je hem nu wel hebt ontvangen?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @dorotka1

Ik ben direct voor je gaan en zie dat je bestelling goed is doorgekomen. De bevestigingsmail is naar een noreply t-mobile mail verzonden vandaar dat je hem niet hebt ontvangen. Ik heb de bevestigingsmail nogmaals verstuurd naar het e-mailadres dat bekend is in ons systeem. Laat je even weten of je hem nu wel hebt ontvangen?
Ja, ik heb vandaag een bericht ontvangen. Bedankt voor je hulp!:)

Ik heb ook geen bevestiging mail gekregen en ik heb die bestelling op 5 november gemaakt

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kokopbop 

Heb je inmiddels een bevestiging ontvangen? Ik wil anders ook met je meekijken. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres, e-mailadres en laatste 4 cijfers van je iban? Ik kijk graag met je mee!

Hi@Kokopbop 

Heb je inmiddels een bevestiging ontvangen? Ik wil anders ook met je meekijken. Kun je mij een privebericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres, e-mailadres en laatste 4 cijfers van je iban? Ik kijk graag met je mee!

Hoi ik heb u een privé bericht gestuurd

Reageer