Beantwoord

geen bevestigingsmail

  • 27 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 999 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb vandaag een nieuwe iPhone bij jullie besteld. Ik had nog geen account maar ook nog geen bevestigingsmail ontvangen. 
Is de bestelling goed doorgekomen?

 

groeten,

 

Amber van Hoof

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 oktober 2019, 19:46

Heb je al in je spam gekeken? Het zou kunnen dat hij in je spam is terechtgekomen.

Ben je er er ook zeker van dat je e-mail correct is ingevoerd?

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo@Amber1996 

Heb je de bestelling via de site van T-Mobile gedaan of via een externe website?

Ik deed mijn bestelling via mobiel.nl en ik kreeg ook geen bevestiging van T-mobile, indien je dit via een externe website hebt gedaan ontvang je de bevestiging van hun maar alles komt gewoon goed door.

 

Als je in de komende dagen niks hoort zou je het even na kunnen vragen.

Een account maken kon ik ook niet bij bestelling dus ik moest eerst wachten op de simkaart.

Hoi,

 

Nee ik heb het gewoon op de site van tmobile besteld. 
 

groeten,

 

amber 

Reputatie 7
Badge +15

Heb je al in je spam gekeken? Het zou kunnen dat hij in je spam is terechtgekomen.

Ben je er er ook zeker van dat je e-mail correct is ingevoerd?

Reputatie 6
Badge +5

Hi @Amber1996 

Dit zoek ik graag voor je uit! Hiervoor heb ik wel wat meer gegevens van je nodig. Kun je mij in een privébericht (via mijn profiel ) je 06-nummer, geboortedatum, adres en de laatste vier cijfers van je IBAN sturen? 

Ik zie je bericht graag tegemoet! :smile:

Hi Evy,

 

inmiddels heb ik een mail gehad. Toch bedankt! 

Reageer