Beantwoord

Geen bevestigingsmail

  • 27 oktober 2020
  • 1 reactie
  • 348 Bekeken

Ik heb t-mobile thuis aangevraagd in de t-mobile winkel in spijkenisse, maar daar tot op heden geen bevestigingsmail gehad met het contract en de link voor het mijn t-mobile thuis account.

voor mij is nu onbekend wat de status is van mijn bestelling.

de mail is ook niet in de spam terechtgekomen

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 27 oktober 2020, 16:44

Hallo @robin84 

De bevestiging kan soms wat later binnenkomen dus misschien even afwachten.

Een andere oorzaak kan zijn, in de winkel worden de gegevens vaak mondeling van je vernomen en het kan zijn dat je email adres verkeerd is genoteerd (al eens meegemaakt).

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @robin84 

De bevestiging kan soms wat later binnenkomen dus misschien even afwachten.

Een andere oorzaak kan zijn, in de winkel worden de gegevens vaak mondeling van je vernomen en het kan zijn dat je email adres verkeerd is genoteerd (al eens meegemaakt).

Reageer