Beantwoord

Geen bevestigingsmail ontvangen

  • 23 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 367 Bekeken

Ik heb 21-10 telefonisch een bestelling gedaan voor verlening van mijn abonnement. Hiervoor zou ik een email ontvangen met de bevestiging èn contactgegevens van mijn accountmanager. Beide niet ontvangen. Wel een sms dat mijn telefoon klaarligt en ik een afspraak kan maken via de mail, maar die mail heb ik dus niet gekregen.

Vandaag na 30 minuten wachten wordt de verbinding verbroken. Ik word hier niet blij van T-mobile. Ik ben al ruim 13 jaar klant en overweeg nu toch over te stappen.

Wat gaat er fout?

icon

Beste antwoord door Hajar 21 januari 2021, 13:59

Hi @Kawita1 

Ik zie dat het om een zakelijke bestelling gaat. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met de zakelijke afdeling. Zij kunnen dit verder oppakken! Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel

2 reacties

Heb een bestelling gedaan, maar geen bevestiging mail ontvangen

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kawita1 

Ik zie dat het om een zakelijke bestelling gaat. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met de zakelijke afdeling. Zij kunnen dit verder oppakken! Je kan ze gratis bereiken op 0800 7112. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer