Beantwoord

Geen e-mail ontvangen van AMP na betaling

• 9 februari 2017
  • 4 reacties
  • 452 Bekeken

HalloTmobile
Ik heb 8-02-2017 mijn contract verlengt en € 4,24 betaald via abnamro ideal maar geen email ontvangen van amp logistics
en volgens de email / bestelstatus moet ik bij levering betalen hoe kan dit

J.Seekles
icon

Beste antwoord door Thalina 10 februari 2017, 10:40

Hoi jseekles,

Wat leuk dat je hebt verlengd bij ons! 🙂 En ook nog eens met een gloednieuw toestel! Begrijpelijk dat je niet kunt wachten totdat je 'm in handen hebt. Ik zie in het systeem dat jouw betaling in ieder geval goed is verwerkt. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Jouw toestel, de Sony Xperia X Zwart, is vanaf 17 februari leverbaar. Dus vandaar dat je nog geen e-mail hebt ontvangen van AMP. Zodra jouw toestel er is, ontvang je een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Nog heel even geduld, maar dan heb je ook wel een gaaf toestel in handen!

Ik hoop dat dit in ieder geval meer geruststelling geeft over jouw bestelling! Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten. Ik help je graag!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedemiddag J.Seekles.

8-2-2017 was gisteren, en je hebt betaald door middel van bankoverschrijving of Ideal? Indien bankoverschrijving, daar zit een verwerkingstijd tussen van 1 a 2 dagen. Heb je hiervoor al contact opgenomen met AMP om te vragen hoe lang dat meestal duurt?

Vriendelijke groeten,
Skyrider
Via ideal dus directe betaling maar in mail staat bij aflevering betalen
Reputatie 4
Badge +9
Goedemiddag jseekles.

Ik ben zelf geen T-Mobile moderator / Personeel maar een particulier, maar ik heb zelf even contact opgenomen met AMP via WhatsApp. Het enige wat ik voor je kon doen is algemene informatie opvragen.

Volgens hun is het mogelijk om betalingen te doen via ideal of aan de deur. Sinds je met ideal hebt betaald, en alsnog via de bestelstatus aangeeft dat je bij aflevering moet betalen is het volgende advies van AMP gegeven:

Ik zou dan even contact opnemen met de opdrachtgever om te kijken of er misschien iets mis is gegaan bij de bestelling

T-Mobile is de opdrachtgever. Tevens heb je met ideal betaald naar T-Mobile. Dus of je kunt hiervoor het beste contact opnemen met T-Mobile of eventjes wachten tot een moderator (T-Mobile personeel) je verder mee helpt. Ze reageren meestal binnen 24/48 uur.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Reputatie 6
Badge +17
Hoi jseekles,

Wat leuk dat je hebt verlengd bij ons! 🙂 En ook nog eens met een gloednieuw toestel! Begrijpelijk dat je niet kunt wachten totdat je 'm in handen hebt. Ik zie in het systeem dat jouw betaling in ieder geval goed is verwerkt. Dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Jouw toestel, de Sony Xperia X Zwart, is vanaf 17 februari leverbaar. Dus vandaar dat je nog geen e-mail hebt ontvangen van AMP. Zodra jouw toestel er is, ontvang je een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Nog heel even geduld, maar dan heb je ook wel een gaaf toestel in handen!

Ik hoop dat dit in ieder geval meer geruststelling geeft over jouw bestelling! Als je nog aanvullende vragen hebt, laat het gerust weten. Ik help je graag!

Reageer