Beantwoord

Geen levering Samsung S4 MIni

  • 11 november 2013
  • 4 reacties
  • 369 Bekeken

Mabastege's schermafbeelding
Doet lekker mee
13 Reacties


Thread starters
Welkom Badge

27-10-13 12:42

1

Goedenmorgen,

Ik heb mijn contract verlengd online bij T-Mobile op 31/08/2013 16.54.

Dus twee maanden geleden.

Mijn contract loopt af op 28/10/2013.

Ik kan echter niet inloggen (geen verificatiecode?) en heb nog geen mailtje/smsje gehad met de indicatietijd van bezorging van mijn Samsung s4 Mini.

Graag zou ik willen horen wanneer deze geleverd wordt!



Alvast Bedankt,



Gerrie

Reageer








Deze vraag is beantwoord door Mabastege in deze post.

Goedemiddag,
Ik had via t-mobile live chat, contant met Sem gehad.
Deze beste man heeft het uitgezocht, en mij het nummer vande klantenservice gegeven.
Klantservice heeft nu een bevestiging gestuurd naar Amp, voor de levering van het toestel.

Dus opgelost.

Gr

gerrie




Mabastege

Mabastege's schermafbeelding
Doet lekker mee
13 Reacties


Thread starters
Welkom Badge

28-10-13 13:42

2

Goedemiddag,
Ik had via t-mobile live chat, contant met Sem gehad.
Deze beste man heeft het uitgezocht, en mij het nummer vande klantenservice gegeven.
Klantservice heeft nu een bevestiging gestuurd naar Amp, voor de levering van het toestel.

Dus opgelost.

Gr

gerrie

Reageer











Chris076

Moderator Chris076's schermafbeelding
T-Mobile Moderator
10.425 Reacties

Stamgast BadgeAllrounder BadgeSamenscholing BadgeHTC Expert BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel Badge

30-10-13 10:55

3

@Mabastege

Heel fijn dat je laat weten dat het opgelost is voor je! Excuses voor het ongemak en veel plezier met jouw nieuwe telefoon!

Reageer











Mabastege

Mabastege's schermafbeelding
Doet lekker mee
13 Reacties


Thread starters
Welkom Badge

02-11-13 00:34

4

Jammer, maar nog steeds geen levering, dus nog niets opgelost !!!

Reageer











WillemE

Moderator WillemE's schermafbeelding
T-Mobile Moderator
3.370 Reacties

Allrounder BadgeHTC Expert BadgeNachtbraker BadgeVroege vogel Badge

02-11-13 17:10

5

@ Mabastege

Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad met een collega en dat die jouw gegevens heeft doorgezet om dit uit te zoeken. Wanneer we meer weten zullen we je direct van een terugkoppeling voorzien. Mijn excuses voor het ongemak!

Reageer











Mabastege

Mabastege's schermafbeelding
Doet lekker mee
13 Reacties


Thread starters
Welkom Badge

04-11-13 10:33

6

Beste T-mobile,

Nog steeds geen levering van de Samsung S4 mini.
Ik heb op 31/08/2013 mijn contract verlengd (order 1898766).
Dat is al 2 maanden geleden, al diverse medewerkers aan de lijn gehad.
Klantenservice gebeld zou een mail versturen naar het bedrijf die de bestelling regelt (niets meer van gehoord)
Klantenservice gebeld ik zou terug gebeld worden (niet terug gebeld)
Klantenservice gebeld, gaf aan dat de telefoon al lang geleverd had moeten zijn, hij ging er achter aan.(niets meer van gehoord)
Ik bel de klantenservice bel ik niet meer, kost een hoop geld en lost niets op!!!!
Een teleurgestelde T-Mobile gebruiker, en zeer ontevreden.
Vrgr
Gerrie
================================================== ==================
Beste WillemE,
Bedankt voor je reactie,
Waarom worden er toezegging gedaan over de levering door de klantenservice, waar later blijkt dat ze er niets mee doen.
Het is jammer dat klantenservice zo met hun klanten omgaan.
Maar jullie gaan nogmaals de boel uitzoeken, begrijp ik.
Ik neem aan dat het niet meer dan normaal is dat jullie zolang de telefoon niet geleverd is, mijn abonnementkosten aanpassen naar het tarief behorende bij een abonnement zonder telefoon.

Reageer











Mabastege

Mabastege's schermafbeelding
Doet lekker mee
13 Reacties


Thread starters
Welkom Badge

05-11-13 16:24

7

Goedenmiddag Willem.E
Er zijn al weer een paar dagen verstreken, nog niets gehoord van T-mobile.
Ik wacht pas 2 maanden hoor.....
Heeft denk ik geen prioriteit.
Moet je eerst Trosradar inschakelen voor dat er actie word ondernomen?

Reageer











Mabastege

Mabastege's schermafbeelding
Doet lekker mee
13 Reacties


Thread starters
Welkom Badge

06-11-13 13:21

8

WillemE, zijn er al nieuwe ontwikkelingen na 2 maanden, Lijkt mij ook een hoop werk, een order te zoeken en een telefoon Samsung S4 mini versturen.

Reageer











Mabastege

Mabastege's schermafbeelding
Doet lekker mee
13 Reacties


Thread starters
Welkom Badge

08-11-13 22:31

9

Beste T-Mobile,
Kan iemand mij nu de stand van zaken doorgeven.
Na de laatste mail van WillemE dat ze aan het zoeken zijn niets meer gehoord van T-Mobile.
Waar is mijn bestelde Samsung S4 Mini, order 1898766.
Gaarne graag een reactie

Reageer











Mabastege

Mabastege's schermafbeelding
Doet lekker mee
13 Reacties


Thread starters
Welkom Badge

Vandaag 19:03 - Wijzig reactie

10

Beste T-Mobile,
Kan iemand mij nu de stand van zaken doorgeven, na 2.5 maand zoeken is de order nog steeds niet gevonden denk ik?
Schandalig je wordt niet op de hoogte gehouden, zowel door de klantenservice als het forum
Na de laatste mail van WillemE (2/11) dat ze aan het zoeken zijn niets meer gehoord van T-Mobile.
Waar is mijn bestelde Samsung S4 Mini, order 1898766.
Gaarne graag een reactie
Een zeer ontevreden klant !!!!!
icon

Beste antwoord door WillemE 15 november 2013, 14:32

@ Mabastege

Ik heb je in dit topic van een antwoord voorzien. Ik heb dit topic daarom bij deze gesloten!
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Vandaag 12 November 
Klantenservice maar weer gebeld,                     � �                     Petra Macalhold,

Petra vond het heel vervelend dat het allemaal zo lang duurt (2.5 maand), zij kon zien dat de order nog steeds vast zat in het systeem en dat er al een mail naar de it afdeling gegaan was.
Maar Petra zou mij terug laten terug bellen zie onderstaande mail,
Jullie raden het al......niet terug gebeld op het afgesproken tijdstip..helemaal niet terug gebeld.....ik had ook niets anders verwacht,
Is het allemaal zo moeilijk een Samsung mini S4 te leveren, (op tijd)
Laat me a.u.b. weten wanneer mijn toestel geleverd wordt !!!!

Willem E                   Forum
Petra Macalhold        Klantenservice
Sandra Roelofsen     klantenservice
H.De vries                 klantenservice
Sem                       � �   CHAT

================================================== ==================================


Vandaag heeft u met ons gebeld en hebben we gesproken over toestel niet geleverd.
Omdat wij uw vraag helaas niet in één keer kunnen beantwoorden, hebben we met u afgesproken dat u op 12 november 2013 door ons wordt teruggebeld.

Onze specialisten van de afdeling vernieuwingen bellen u op de genoemde datum rond 10:45 om u verder te informeren. Als u dan niet direct te bereiken bent, proberen wij het later natuurlijk nog eens.

Met vriendelijke groet,


T-Mobile Klantenservice 
Beste T-Mobile
Ik ben maar een van de vele betalende klanten, die al 2,5 maanden wacht, zonder enige reactie vanuit T-Mobile.
Maar ik zorg wel dat jullie me niet vergeten.
Vandaag weer T-Mobile gebeld 14/11/2013, (20 minuten aan de lijn gezeten)
Petra Riemerink, verteld dat ik pas 75 dagen zit te wachten op een Samsung mini S4 ( order 1898766)
Deze is op 31/08/20/13 online besteld
Petra vond het heel vervelend, en heeft even achter de schermen ingeinformeerd, ze zijn er mee bezig...............zijn orders vastgelopen.
Na 75 dagen, 2,5 maand het is toch niet te geloven, ik weet niet wat ze aan het doen zijn, maar voldoende tijd gehad om deze order te herstellen lijkt mij.
Het ergste vind ik nog dat er geen oplossing komt, e/o niet word terug gebeld, helemaal niets, er is helemaal geen opvolging ook van de klachten.
Wat vreemd is als de order vastgelopen is, dat het abonnement wel is doorgezet na verlenging , maar geen levering van de telefoon. Wat ook vreemd is dat mijn nieuwe abonnement in mijn T-Mobile voor volgende maand op 42,99 staat per maand, Wat ik heb afgeproken is 38,- euro per maand. Petra zei dat eer 5 euro korting nog vanaf gaat, wat ik niet kan zien in  mijn T-Mobile.Een zeer ontevreden klant !!!!!!!!
@ Mabastege

Ik heb je in dit topic van een antwoord voorzien. Ik heb dit topic daarom bij deze gesloten!