Beantwoord

Geen mail gekregen van AMP en nu opnieuw 8 weken wachten op iPhone 12PRo max

• 4 januari 2021
  • 3 reacties
  • 271 Bekeken

Hoe kan het zo zijn dat er fouten worden gemaakt aan jullie kant en ik alleen maar langer moet wachten op mijn telefoon? Na meerdere contacten heb ik ook nog geeneens een bevestiging dat ik de telefoon nu wel zsm ga krijgen.

Graag antwoord en bevestiging dat het nu wel besteld is en het eraan komt.

icon

Beste antwoord door Hajar 6 januari 2021, 10:57

Hi @kolsailing 

Je moet zelf een nieuwe bestelling doen. Als het goed is had mijn collega dat ook met jou gecommuniceerd op 28 december? Zodra je een nieuwe bestelling hebt gedaan dan kun je een nieuwe bezorgafspraak inplannen. 

Laat je even weten of het lukt?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @kolsailing 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je bestelling op 23 december is geannuleerd door AMP doordat zij 3x contact hadden opgenomen en geen gehoord hadden gekregen. Ik zie dat je mijn collega’s hier ook over gesproken hebt. Heb je inmiddels een nieuwe bestelling gedaan via ons? Zo ja, wat is het ordernummer? Dan kan ik de status ervan bekijken. 

Excuses voor het ongemak!

Nou dat is oo een beetje mijn vraag. Ze hebben gezegd dat ze zo snel mogelijk hun best gingen doen, maar ik heb geen bevestiging gekregen oid. Dus heb geen idee of er nu een nieuwe order is.

Kunnen jullie dat zien?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @kolsailing 

Je moet zelf een nieuwe bestelling doen. Als het goed is had mijn collega dat ook met jou gecommuniceerd op 28 december? Zodra je een nieuwe bestelling hebt gedaan dan kun je een nieuwe bezorgafspraak inplannen. 

Laat je even weten of het lukt?

Reageer