Beantwoord

Geen mail van AMP

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten met nieuw toestel. Ik kreeg de mail van t mobile. Met stap 1 kies betaalwijze. Nou ik had niets te kiezen ik drukte erop en er stond bij koerier betalen. Er stond ook dat ik een mail van amp koerier zou krijgen. Ik wacht al zeker 3, 5 uur!!!
Ik wil klantenservice bereiken, lukt niet tot 20 u. Wil ik mailen duurt dit 6 dagen voordat je antwoord krijgt. Ik ben een beetje heel boos en baal er van!!
En dan heb ik alles onder een dak, maar zie niet hoe ik nu deze korting kan krijgen...
icon

Beste antwoord door Hajar 30 mei 2018, 13:36

Hi Wendy,

Gefeliciteerd met je verlenging! Ik zie dat je voor een Samsung Galaxy J5 bent gegaan, mooi toestel! Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat het toestel nog niet op voorraad is en daarom heb je dus nog geen e-mail van AMP ontvangen. Zodra het toestel op voorraad is, ontvang je een e-mail en dan kun je zelf een bezorgafspraak maken met AMP. Aangezien het toestel nog niet is betaald kun je straks aan de deur bij de koerier betalen.

Ik zie dat je abonnement op dit moment nog doorloopt tot 01/09/2018. Je blijft nu nog gebruik maken van T-Mobile Samen korting. Als straks je nieuwe abonnement in gaat kun je gebruik gaan maken van Alles onder 1 dak voordeel. Je kan dit dan heel eenvoudig zelf regelen als je onderstaande stappen volgt;
1. Log in op My T-Mobile en ga in het menu naar T-Mobile Unlimited onder 1 dak.
2. Nodig andere T-Mobile klanten die op jouw adres wonen uit. Ze ontvangen een bericht om de uitnodiging te accepteren.
3. In je overzicht zie je de status van de uitnodigingen.
4. Accepteer jouw huisgenoten en je ziet gelijk welk voordeel je ontvangt.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel. Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Wendy,

Gefeliciteerd met je verlenging! Ik zie dat je voor een Samsung Galaxy J5 bent gegaan, mooi toestel! Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat het toestel nog niet op voorraad is en daarom heb je dus nog geen e-mail van AMP ontvangen. Zodra het toestel op voorraad is, ontvang je een e-mail en dan kun je zelf een bezorgafspraak maken met AMP. Aangezien het toestel nog niet is betaald kun je straks aan de deur bij de koerier betalen.

Ik zie dat je abonnement op dit moment nog doorloopt tot 01/09/2018. Je blijft nu nog gebruik maken van T-Mobile Samen korting. Als straks je nieuwe abonnement in gaat kun je gebruik gaan maken van Alles onder 1 dak voordeel. Je kan dit dan heel eenvoudig zelf regelen als je onderstaande stappen volgt;
1. Log in op My T-Mobile en ga in het menu naar T-Mobile Unlimited onder 1 dak.
2. Nodig andere T-Mobile klanten die op jouw adres wonen uit. Ze ontvangen een bericht om de uitnodiging te accepteren.
3. In je overzicht zie je de status van de uitnodigingen.
4. Accepteer jouw huisgenoten en je ziet gelijk welk voordeel je ontvangt.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel. Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag!

Reageer