Beantwoord

geen mail van AMP ontvangen

  • 29 maart 2020
  • 3 reacties
  • 353 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Ik heb rond 13.30 vandaag een nieuw abonnement afgesloten met een nieuw toestel.

ik zou binnen een kwartier naar betaling een mail krijgen voor de bezorging maar die heb ik nog niet mogen ontvangen.

kunnen jullie checken of alles wel goed gaat?

icon

Beste antwoord door Doornekamp33 29 maart 2020, 17:15

Op de T-Mobile site staat dat IVM het corona virus het langer duurt omdat de bezorgers langer bezeg zijn per klant doordat ze afstand moeten houden, kan zo zijn dat het inplannen langer duurt.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Judy07 

Af en toe duurt het wat langer, check ook eens je spam box en kan je misschien tot morgen ochtend afwachten? Misschien komt hij dan alsnog binnen.

Stond er ook bij het toestel dat hij direct leverbaar is? Je kunt dit zien op de bestel pagina van het toestel en het staat boven vermeldt.

Bedankt voor je snelle reactie.

Er staat wel dat het toestel direct leverbaar is, maar ik zal wel rustig afwachten tot morgen.

Op de T-Mobile site staat dat IVM het corona virus het langer duurt omdat de bezorgers langer bezeg zijn per klant doordat ze afstand moeten houden, kan zo zijn dat het inplannen langer duurt.

Reageer